نسخه چاپی

انتقاد رئیس سازمان سیا از یك فیلم

رئیس سازمان جاسوسی آمریكا (سیا) به جمع منتقدین از فیلم «30 دقیقه بامداد» ساخته كاترین بیگلو پیوست.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، "مایکل مورل" رئیس سازمان سیا با اشاره به اینکه فیلم «30 دقیقه بامداد» روایتگر یکی از بزرگترین دستاوردهای تاریخ کشور آمریکاست گفت، این فیلم تصویرگر واقعیت نیست و صحنه‌های شکنجه در فیلم حقیقت ندارد.

مایکل مورل روز جمعه در بیانیه‌ای که در وب‌سایت سازمان سیا منتشر شد، گفت فیلم «30 دقیقه بامداد» به شکل آزادانه‌ای به توصیف پرسنل سازمان جاسوسی آمریکا و اقدامات آنها می‌پردازد و ما به هیچ فیلم هالیوودی اجازه نخواهیم داد تا به تحریف این موضوعات بپردازد.

«مورل» در ادامه افزود، منتقدان حرف‌های زیادی درباره این فیلم در هفته‌های آتی خواهند داشت و آنچه حائز اهمیت است این است که این فیلم یک مستند نیست.

فیلم «30 دقیقه بامداد» درباره جست‌وجوی 10 ساله سازمان جاسوسی آمریکا برای یافتن «اسامه بن‌لادن»، رییس گروه القاعده است. سازندگان این فیلم آن را غیرسیاسی خوانده‌اند، اما جمهوری‌خواهان آمریکا معتقدند که دفتر باراک اوباما کمک قابل توجهی به «کاترین بیگلو» برای ساخت این فیلم کرده است.

«بیگلو» هفته گذشته اعلام کرد، فیلم «صفر، سی، تاریک» تنها نشان‌دهنده روش‌های مختلف سازمان سیا برای به دام انداختن اسامه بن‌لادن است.

۱۳۹۱/۱۰/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...