نسخه چاپی

ورود یك كاندیدای جدید به عرصه انتخابات

سایت رادیو كوچه از تصمیم قطعی "هوشنگ امیر احمدی" برای كاندیداتوری در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران خبر داد.

به گزارش نما، به گفته رادیو کوچه در چند روز گذشته برخی تارنما‌های خبری به قطعیت حضور «هوشنگ امیراحمدی» در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کردند. پروفسور امیر‌احمدی در تماس رادیو کوچه این خبر را تایید کرد و از حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری آتی در ایران که سال ۱۳۹۲ برگزار خواهد شد دفاع کرد.

هوشنگ امیر‌احمدی رئیس مجموعه‌ای موسوم به شورای ایرانیان و آمریکاییان در پرینستن نیوجرسی آمریکا است. بسیاری معتقدند در چند سال گذشته او واسطه گفت‌وگوهایی بین جمهوری اسلامی و آمریکا بوده است. نکته‌ای که خود وی در گفت‌و‌گویش با رادیو کوچه آن را انکار نمی‌کند.
همچنین وی با توجه به برخی شایعه‌ها در مورد رابطه نزدیک وی با «اسفندیار رحیم‌مشایی» و «محمود احمدی‌نژاد» تاکید می‌کند که این رابطه مانند رابطه با تمامی رئیس‌های جمهوری اسلامی قبل بوده و چه بسا کم‌تر است ولی رئیس دولت دهم در نیویورک به او کمک کرده است تا به ایران باز گردد و این نکته را وی پنهان نمی‌داند.

«امیراحمدی» در بخشی از گفتگوی خود با رادیو کوچه در پاسخ به این که "خبری روز جمعه در وب سایت‌ها منتشر شده بود مبنی بر شروع کمپین انتخاباتی شما، آیا این خبر را تایید می‌کنید؟" گفت:

بله من خبر را تایید می‌کنم‌، من به طور رسمی مبارزه انتخاباتی را برای سال ۱۳۹۲ شروع کردم و الان روی آن با (تیمی) کار می‌کنیم. البته عرض کنم که این کار را چند روز پیش نکردم، من ماه اوت گذشته ایران بودم و آن‌جا در جاهای مختلف اعلام کردم و عملا آن‌جا اعلام کردم که من کاندیدا می‌شوم و شروع کاندیداتوری شدنم را از طالش اعلام کردم‌.

۱۳۹۱/۱۰/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...