نسخه چاپی

توقف شیاطین سرخ و جشنواره گل چلسی

در دو بازی پایانی هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد به تساوی رسید و چلسی در لندن به پیروزی پرگل دست یافت.

به گزارش نما، در دو بازی آخر هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد مهمان سوانسی بود که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی 1 - 1 به پایان رسید.

پاتریس اورا مدافع فرانسوی شیاطین سرخ هرچند ابتدا تیم مهمان را پیش انداخت اما گلی که او در دقیقه 15 به ثمر رساند تنها 14 دقیقه دوام داشت و میچو آقای گل لیگ برتر تا این هفته در دقیقه 29 کار را به تساوی کشاند تلاش دو تیم در نیمه دوم گلی در بر نداشت و تنها 5 کارت زرد از جیب داور بیرون آمد که سهم منچستر سه کارت بود.

منچستر یونایتد با این تساوی 43 امتیازی شد و با 4 امتیاز فاصله با رقیب همشهری در صدر جدول باقی ماند اما با توجه یه پیروزی شب گذشته منچستر سیتی فاصله امتیاز در صدر جدول کمتر شد.

1-236.jpg


جشنواره گل چلسی در استمفوردبریج

در بازی دوم نیز چلسی در استمفوردبریج میزبان استون‌ویلا بود و در نهایت با نتیجه 8 بر صفر مهمان خود را درهم کوبید.

گل اول بازی در دقیقه سوم توسط فرناندو تورس به ثمر رسید، دقیقه 29 داوید لوئیز چلسی را به گل دوم رساند و 5 دقیقه بعد ایوانوویچ اختلاف را به 3 رساند.

241919hp2.jpg


در دقیقه 59 فرانک لمپارد با شوتی دقیق گل چهارم چلسی را زد و رامیرز نیز در دقیقه 76 چلسی را 5 بر صفر پیش انداخت. اما این پایان کار نبود و اسکار در دقیقه 79 از روی نقطه پنالتی گل ششم چلسی را به ثمر رساند، هازارد نیز در دقیقه 83 گل هفتم چلسی را زد. آخرین گل چلسی را نیز رامیرز در دقیقه 91 به ثمر رساند.

چلسی با این پیروزی 32 امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ماند.

۱۳۹۱/۱۰/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...