نسخه چاپی

جعفری: كمالوند به ما گفت شما بازیكن پولی هستید/ كار بسیار زشتی با من كردند

عکس خبري -جعفري: کمالوند به ما گفت شما بازيکن پولي هستيد/ کار بسيار زشتي با من کردند

وینگر فصل گذشته سایپا گفت كه در لیگ بیستم در این تیم آزار دیده و رفتار زشتی در قبال او صورت گرفته است.


به گزارش نما، رضا جعفری درباره سقوط سایپا به لیگ دسته اول فوتبال اظهار داشت: اتفاق خیلی تلخی بود و همه ما ناراحت هستیم؛ به‌ویژه بازیکنان قدیمی سایپا. ما فصل را خوب شروع کردیم، اما در ادامه نتایج ضعیفی گرفتیم که باعث شد سرمربی تیم تغییر کند و نتیجه مثبتی در پی نداشت. البته من معتقدم اگر سعید اخباری زودتر به سایپا می‌آمد، می‌توانستیم در لیگ برتر بمانیم.

وی درباره حضور فراز کمالوند در سایپا و نتایج ضعیفی که این مربی گرفت، عنوان کرد: دوست ندارم زیاد در مورد دوران حضور کمالوند صحبت کنم. مانند بعضی‌ها نیستم که چشمم را ببندم و هر کاری که می‌خواهم انجام دهم یا هر حرفی بزنم که دلم می‌خواهد. وقتی یک مربی هدایت تیمی را بر عهده می‌گیرد، باید به بازیکنان آن تیم روحیه بدهد؛ خصوصاً تیمی که در وضعیت بحرانی قرار دارد. کمالوند این کار را انجام نداد.

وینگر سایپا در ادامه افزود: وقتی کمالوند به سایپا آمد، به برخی بازیکنان گفت که شما بازیکن پولی هستید. وقتی یک مربی در بدو حضورش در یک تیم چنین حرفی می‌زند، چگونه می‌توان انتظار داشت روحیه بازیکنان تغییر کند؟ متأسفانه آن حرف‌ها شرایط خوبی در تیم ایجاد نکرد و بعدها دیدید چه اتفاقاتی افتاد.

جعفری که توسط کمالوند از سایپا کنار گذاشته شده بود، تصریح کرد: من بازیکن قدیمی تیم هستم؛ چگونه ممکن است که دلم با تیم نباشد؟ متأسفانه فصل گذشته در سایپا اذیت شدم و کار بسیار زشتی با من کردند. زیاد دوست ندارم به گذشته برگردم، اما سایپا را دوست دارم و هیچ‌وقت روزهایی را که در این تیم داشتم، فراموش نمی‌کنم.

وی در مورد تیم فصل آینده‌اش گفت: قرارداد من با سایپا به پایان رسیده است و فعلاً استراحت می‌کنم تا برای فصل آینده تصمیم خوبی بگیرم.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۵/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...