نسخه چاپی

دیدار رییس‌جمهور با پدر شهید استاد نجات اللهی

عکس خبري -ديدار رييس‌جمهور با پدر شهيد استاد نجات اللهي

رییس‌جمهور در حاشیه دیدار با جمعی از ایثارگران، علما،‌مدیران و منتخبین استان البرز با پدر شهید استاد نجات‌اللهی دیدار كرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، دكتر محمود احمدی‌نژاد شامگاه یكشنبه در جریان سفر به استان البرز و در حاشیه دیدار با جمعی از ایثارگران، علما، مدیران و متخبین این استان در فضایی صمیمانه با پدر شهید استاد كامران نجات‌اللهی دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار رییس جمهور با تقدیر از مقام شامخ اساتید و شهیدان والامقام كشور عزیزمان ایران، شهدا را برترین فرزندان این مملكت دانست كه مصداق بارز مجاهدت در راه آرمان‌های انقلاب و ملتشان می‌باشند.

عبدالحسین نجات‌اللهی پدر شهید والامقام استاد نجات‌اللهی نیز در این دیدار با بیان سجایای علمی و اخلاقی این شهید بزرگوار خطاب به دكتر احمدی نژاد گفت: خداوند به من دو فرزند پسر داده كه یكی از آنها به درجه شهادت نائل آمده است و امروز برخود می‌بالم كه شاهد بروز و ظهور خادمینی همچون شما هستیم كه وجودشان جای خالی استاد نجات‌اللهی‌ها را در جامعه‌مان پر می‌نمایند؛ بنده و ملت ایران به وجود فرزند شایسته و رییس‌جمهوری مقتدر، خادم و توانا همچون حضرتعالی می‌بالیم.

استاد كامران نجات‌اللهی عضو هیات علمی دانشگاه امیركبیر در رشته مهندسی راه و ساختمان بود كه در اوایل دی‌ماه سال 1357 و در جریان تحصن استادان دانشگاه‌های تهران و از سوی عوامل رژیم ستم‌شاهی پهلوی به شهادت رسید.

۱۳۹۰/۱۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...