نسخه چاپی

پلیس امتحان نگرفته به كسی گواهینامه نمی دهد! /گول تبلیغات فضای مجازی را نخورید

پليس امتحان نگرفته به کسي گواهينامه نمي دهد! /گول تبليغات فضاي مجازي را نخوريد

سرهنگ كرمی اسد گفت: هموطنان به تبلیغات دروغین كلاهبرداران در فضای مجازی در رابطه با اعطای گواهینامه بدون آزمون توجه نكنند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ احمد کرمی اسد، رئیس پلیس مرکز صدور گواهینامه رانندگی ناجا اظهار کرد: متاسفانه در فضای مجازی تبلیغات منفی مبنی بر ا انجام دریافت گواهینامه بدون آزمون، دریافت گواهینامه به صورت تضمینی بدون شرکت در آزمون و همچنین فروش سوالات آیین نامه ارائه می‌شود، این موارد نمونه‌ مشخص کلاه برداری یک سری افراد سودجو است.


وی افزود: این مسئله به مدت ۸ ماه تحت پیگیری بوده و در چند مورد به این افراد به عنوان مشتری نزدیک شدیم و با مجوز مراجع قضایی در قالب مشتری هزینه کردیم، اما متاسفانه نتیجه بخش نبوده است.


کرمی اسد بیان کرد: پروسه‌ی صدور گواهینامه هرگز به گونه‌ای نخواهد بود که از مردم به واسطه‌ی دسترسی به فضای مجازی و یک سری اطلاعات توانایی صادر کردن گواهینامه‌ی رانندگی را داشته باشد.


وی ادامه داد: با توجه به مراجعات مردم مبنی بر کلاه برداری‌های صورت گرفته و شکایات آن‌ها از ضرر‌های مالی برای صدور گواهینامه این مسئله از نظر قانونی صحت ندارد و کلاه برداری مطلق است.


رئیس پلیس مرکز صدور گواهینامه رانندگی ناجا گفت: پرونده‌ی این افراد سودجو در دست بازرسی و مراجع قضایی است و ما پیگیر روند این کلاه برداری‌ها خواهیم بود، همچنین از مردم و به ویژه افرادی که مشکل برای حضور در آزمون‌ها دارند را تقاضا دارم تا در دام این افراد کلاه بردار نیفتند.

۱۴۰۰/۵/۱۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...