نسخه چاپی

تولید تلاوت تلویزیونی باحضور قاریان شهرستانی

عکس خبري -توليد تلاوت تلويزيوني باحضور قاريان شهرستاني

معاون اجرایی شورای عالی قرآن گفت: این شورا با همكاری صدا و سیمای مراكز استان‌ها تلاوت تلویزیونی با حضور قاریان ممتاز شهرستان‌ها تولید می‌كند.


به گزارش نما، شورای عالی قرآن با همکاری صدا و سیمای مراکز استان‌ها تلاوت تلویزیونی با حضور قاریان ممتاز شهرستان‌ها تولید می‌کند. این تلاوت‌ها قرار است از شبکه‌های رسانه ملی خصوصاً شبکه‌های استانی پخش شود.

اولین مقصد شورای عالی استان خراسان شمالی است که در این راستا محمدتقی میرزاجانی، معاون اجرایی شورای عالی قرآن گفت: به همت صدا و سیمای خراسان شمالی و با همکاری شورای عالی قرآن، تولید تلاوت‌های تصویری از قاریان این استان، روز جمعه ١۵ مردادماه در محل آستان امام زاده سیدعباس (ع) بجنورد انجام شد.


معاون اجرایی شورای عالی قرآن افزود: پخش تلاوت قاریان ممتاز بومی از شبکه‌های استانی، همواره از سوی جامعه قاریان و مردم قرآن دوست استان‌ها مورد درخواست بوده که تولیدات اخیر در خراسان شمالی، اقدامی جهت اجابت این مطالبه به حق است.

میرزاجانی ادامه داد: در هفته‌های گذشته، پس از برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تعامل با صداوسیمای استان و هماهنگی و کارورزی‌هایی که با مشارکت قاریان محترم صورت گرفت، مقدمات ضبط برنامه برای ١۵ مردادماه فراهم شد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیرکل، معاون سیما، معاون فضای مجازی و تهیه‌کننده برنامه در صداوسیمای خراسان شمالی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، تولیت و معاونت فرهنگی آستان امام زاده سیدعباس (ع)، همچنین اقدامات مؤثر حوزه نظارت و حوزه تولید شورای عالی قرآن و زحمات کارشناس ضبط برنامه، گفت: بالغ بر ۴٠ تلاوتی که تولید شده، پس از طی مراحل تدوین و نظارت، ان شاءالله به زودی در اوقات اذانگاهی شبکه اترک پخش خواهد شد.

میرزاجانی اظهار امیدواری کرد: با پشتیبانی بیش از پیش معاونت امور استان‌های رسانه ملی و مراکز صداوسیما، مشارکت نهادهای فرهنگی و قرآنی استان‌ها مانند ادارت کل اوقاف، ارشاد و تبلیغات اسلامی و با همت مضاعف جامعه قرآنی، شاهد شتاب بیشتر این‌گونه تولیدات در سراسر کشور باشیم و در این راستا شورای عالی قرآن هم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
منبع: فارس

۱۴۰۰/۵/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...