نسخه چاپی

هروی: گنج زاده شخصیت عجیبی دارد/ سجاد از بقیه بازیكنان المپیكی بیشتر تلاش كرد

عکس خبري -هروي: گنج زاده شخصيت عجيبي دارد/ سجاد از بقيه بازيکنان المپيکي بيشتر تلاش کرد

سرمربی تیم ملی كاراته كشورمان درباره مصدومیت و قهرمانی گنج زاده در المپیك توكیو توضیحاتی را بیان كرد.


به گزارش نما، سید شهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان درباره مصدومیت سجاد گنج زاده در دیدار فینال المپیک توکیو گفت: با گنج زاده زندگی کردم و در مسابقات متعددی همراه او بودم. در مسابقات جهانی آلمان ضربه شدیدی به صورت او وارد شد، اما او بلند شد و به بازی ادامه داد. رئیس فدراسیون جهانی و داورانی که آن جا حضور داشتند گفتند که هر بازیکن دیگری جای گنج زاده بود به مسابقه ادامه نمی‌داد.

هروی گفت: در مسابقات آسیایی امارات گنج زاده ۸ بر یک از حریفش عقب بود، اما ۱۰ بر ۲ بازی را برد. او شخصیت عجیبی دارد و وقتی عقب می‌افتد، بهتر بازی می‌کند. به هر حال خدا را شکر می‌کنم که او سالم است و مشکل جدی برایش پیش نیامد.

او در خصوص نقش خود در موفقیت گنج زاده در المپیک توکیو گفت: قطعه کوچکی از پازل بزرگ کاراته بودم و فکر می‌کنم که کاراته ایران لیاقت این مدال را داشت. حداقل باید در المپیک یک مدال می‌گرفتیم. اگر کاراته در المپیک بماند، این رشته به کاروان ایران کمک خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: از همکارانم که در توکیو کنار ما نبودند تشکر می‌کنم. رئیس فدراسیون کاراته در این مدت از ما حمایت کرد و کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش هر چیزی که نیاز داشتیم، در اختیار ما گذاشتند. قبل از المپیک اتفاقات بدی برای ما رخ داد که از جمله آن در بحث سهمیه و اتفاقی که برای بهمن عسگری رخ داد بود. با این حال عسگری خیلی به گنج زاده کمک کرد. ما به معنای کلمه یک تیم بودیم و گنج زاده به نمایندگی از تیم ایران به المپیک رفت. مدال خوش رنگی که او گرفت، نتیجه کار گروهی بود.

او افزود: از ملت عزیزمان تشکر می‌کنم که همیشه به ما انرژی مثبت دادند. خدا را همیشه کنارمان می‌بینیم، اما گاهی اوقات خدا خودش به وضوح برای کمک می‌آید و این اتفاق در توکیو برای ما رخ داد.

هروی گفت: همیشه به بازیکنانم گفتم تلاش کنید و هر کسی که بهتر باشد باید طلا بگیرد. گنج زاده برای المپیک از بقیه بازیکنان بیشتر تلاش کرد و از تمام بازیکنانی که در وزن او بازی می‌کردند بهتر بود. قبل از المپیک وقتی از دست گنج زاده عکس گرفتند، می‌خواستم به او بگویم تا زمان بهبود مصدومیت در مسابقات شرکت نکند، اما او گفت که این طوری روحیه ام بهتر است. خدا را صد هزار مرتبه شکر که اتفاقات خوبی رخ داد و کاراته شرمنده نشد و سربلند از المپیک بیرون آمد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

۱۴۰۰/۵/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...