نسخه چاپی

جاوید:امیدوارم در این مدتی كه سرپرست شهرداری تهران هستم امانت‌دار خوبی باشم

عکس خبري -جاويد:اميدوارم در اين مدتي که سرپرست شهرداري تهران هستم امانت‌دار خوبي باشم

سرپرست جدید شهرداری خطاب به اعضای شورای شهر گفت: امیدوارم در این دوره كوتاه گذار و مدتی كه سرپرست شهرداری تهران هستم امانت‌دار خوبی باشم.


به گزارش نما، علیرضا جاوید سرپرست جدید شهرداری خطاب به اعضای شورای شهر گفت: امیدوارم در این دوره کوتاه گذار و مدتی که سرپرست شهرداری تهران هستم امانت‌دار خوبی باشم.

وی گفت: بیش از ۱۸ سال از حضورم در شهرداری می‌گذرد و در این مدت به صورت پیوسته و دائمی در شهرداری تهران حضور داشتم و فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کردم.

سرپرست شهرداری تهران گفت : خدمت به شهروندان شهر تهران یک نعمت است و کار در شهرداری به نسبت دیگر سازمان‌ها تفاوت‌های زیادی دارد.

وی با اشاره به این تفاوت ها گفت: تفاوت‌های قومی ، فرهنگی و تنوع در سکونت همچنین مشاغل باعث می‌شود مردم شهر تهران سلایق مختلفی داشته باشند. شهرداری بتواند با این تفاوت های موجود امکانات لازم را در اختیار مردم قرار دهد.از تفاوت‌های دیگر فعالیت شهرداری تهران با دیگر سازمان‌ها این است که شهرداری تهران خودش موظف به تامین در آمد است .تفاوت دیگر این سازمان ساختار پیچیده به خاطر تنوع خدمات است. خدماتی مثل شهرسازی،‌ عمرانی، حمل و نقل و حتی کفن و دفن در این سازمان را متفاوت می کند. همچنین سرانه‌های خدماتی آموزش، بهداشت و فضای سبز نیز از جمله وظایف شهرداری تهران است، اما آنچه که بیشتر از همه این امکانات اهمیت ویژه دارد آرامش شهروندان در شهر است. این در حالی است که پیشرفت زیر ساخت ها در حوزه کمی طبق طرح جامع شهر تهران ۹۵ در صد بوده است .اما انچه که بیشتر اهمیت دارد آرامش مردم سهر تهران است .
منبع: فارس

۱۴۰۰/۵/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...