نسخه چاپی

شگرد رجوی برای نگه داشتن منافقین

اعضای سابق سازمان منافقین گفتند: خراب كردن پل‌های پشت سر از شگردهای رجوی برای حفظ نیروهای جذب شده، است.

به گزارش نما به نقل از فارس، ابراهیم خدابنده در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان مبنی بر تبیین حضور یکی از خواننده‌های لس‌آنجلسی (مرضیه) در سازمان تروریستی مسعود رجوی، اظهار کرد: رجوی از تمام اقشار از جمله نخستین رئیس جمهور ایران (بنی‌صدر) تا هنرمند و ... یار گیری کرده بود اما برخی از این اعضا تا مدت‌ها پس از جذب نمی‌دانستند که برای چه سازمانی فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه «اشرف‌السادات مرتضایی» با نام هنری «مرضیه» یکی از اعضای سازمان منافقین بود، افزود: این هنرمند هرگز نمی‌دانست که در حال تجزیه فکری و فعالیت برای یک گروه تروریستی است.

این عضو سابق سازمان منافقین خاطرنشان کرد: بنده برای مرضیه دعوتنامه گرفتم تا به انگلیس سفر کند و تا آن زمان مرضیه چندین بار به ایران سفر کرده بود که این امر زیاد برای رجوی خوشایند نبود از این‌رو به او می‌گفت اگر این بار به ایران برود جمهوری اسلامی ایران او را می‌کشد.

وی ادامه داد: مرضیه از ادامه فعالیت با سازمان ناراضی بود و مسعود به او اجازه ملاقات با همسر، پسر و نوه‌اش را نمی‌داد و به او دائم گوشزد می‌کرد اگر با آنها ملاقات کند ردیابی شده، دستگیر و کشته می‌شود.



* خراب کردن پل‌های پشت سر از شگردهای رجوی بود

خدابنده خراب کردن پل‌های پشت سر را یکی از شگردهای رجوی برای حفظ اعضای جذب شده‌اش خواند و گفت: اینکه فرد احساس کند جز در داخل فرقه دیگر هیچ جای امنی برای او وجود ندارد یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین عواملی است که رهبران فرقه‌ها برای حفظ نیروهای خود اعمال می‌کنند.

وی با بیان اینکه بنده در تمام مسافرت‌ها با مرضیه بودم، اظهار کرد: مرضیه مدام از فعالیت خود در سازمان احساس نارضایتی می‌کرد و از دیدار همسرش نیز بازمانده بود.

خدابنده با بیان اینکه متلاشی کردن بنیان خانواده‌ها یکی از شگردهای رجوی بود، اضافه داد: پسر مرضیه در یکی از کنسرت‌های مادرش شرکت کرد و پس از پایان کنسرت با صدای بلند مادرش را صدا کرد در همین هنگام ماموران امنیتی به طرف او ریختند و فریاد زدند تروریست، تروریست، و او را بردند و زمانی که مرضیه ماجرا را جویا شد که چه کسی او را مادر صدا کرد ماموران ابتدا دروغ گفتند که پسرش از طرف نظام جمهوری اسلامی ایران مامور ترور او شده است.



*راه را اشتباه رفتیم و سم خوردیم / اعضای رجوی قربانیان سازمان منافقین

عضو دیگر و سابق فرقه تروریستی رجوی نیز در ادامه پرسش و پاسخ به دانشجویان اظهار کرد: بنده در سال 78 در ترکیه عازم انگلستان برای ادامه تحصیل بودم و از آنجا که قصد کرده بودم وابستگی مالی خود را به خانواده‌ام قطع کنم حمایت‌های این سازمان را پس از آشنایی با آنها پذیرفتم اما در ابتدا قرار شد سه ماه در عراق بمانم تا مرا از آنجا به اروپا بفرستند که این سه ماه تبدیل به پنج‌سال شد.

نیما مهرجو، یکی از مهم‌ترین دلایل مخالفت خود با فرقه رجوی را مبارزه مسلحانه نامید و ادامه داد: بنده از توپ و تانک و نارنجک خوشم می‌آمد اما دوست نداشتم آنها را در جنگ علیه افراد استفاده کنم.

وی با تصریح بر اینکه انسان همواره از جایی که انتظارش را ندارد ضربه می‌خورد، گفت: همواره فرقه‌هایی در کمین جوانانی که در خود کمبودی دارند نشسته‌اند و برایشان مسلمان و غیر مسلمان، مذهبی و غیر مذهبی نیز وجود ندارد، از هر طریقی وارد می‌شوند.

این عضو سابق سازمان منافقین با بیان اینکه اعضای سازمان از قربانیان اصلی رجوی هستند، افزود: ما راه را اشتباه رفتیم و در این راه سم خوردیم و مسموم شدیم اما اکنون اجازه نمی‌دهیم رجوی جوانان دیگر وطن را مسموم افکار پلید خود کند.

وی خطاب به دانشجویان اذعان کرد: ما راه‌هایی را که شما جوانان نباید بروید، رفته‌ایم اما بی‌نتیجه بوده است.

۱۳۹۱/۱۰/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...