نسخه چاپی

زائر ۵ ماهه ای كه در سامرا مجروح شد+عكس

عکس خبري -زائر ? ماهه اي که در سامرا مجروح شد+عکس

آیتین گشتی كودك ۵ ماهه‌ای است كه در حادثه تروریستی سامرا مجروح شد و هم اكنون در بیمارستانی در تهران تحت مداوا قرار دارد.

به گزارش نما به نقل از فارس، آیتین گشتی که از زائرین اباعبدالله الحسین‌(ع) است تنها ۵ ماه سن دارد که متاسفانه در عملیات تروریستی در سامرا دچار جراحت و مصدومیت شده است.

در حادثه‌ای که در سامرا برای اتوبوس حامل زائران ایرانی رخ داد، ۱۴ نفر مجروح و زخمی شدند که با هماهنگی و پیگیری‌های سازمان حج و زیارت در عراق اکثراً به صورت سرپائی مداوا و مرخص شدند و بقیه مجروحان به ایران منتقل شدند.

در میان مجروحان آیتین گشتی کودک ۵ ماهه‌ای به چشم می‌خورد. آیتین که هم اکنون در وضعیت مطلوبی بسر می‌برد در بدن خود ترکشی دارد که به گفته پرستاران و پزشکان بیمارستان هیچ چیز جز عنایت خداوند و سیدالشهدا نمی‌توانست شرایط این زائر خرد سال را به این حالت قابل قبول برساند.

هم اکنون آیتین در یکی از بیمارستان‌های تهران و تحت نظر پزشکان متخصص در حال درمان است، ولی با توجه به خردسال بودن این کودک، بیمارستان به پزشکان خود اکتفا نکرده و از پزشکان و خدمات دیگر مراکز درمانی جهت تسریع در بهبود این مجروح خردسال استفاده کرده‌اند.

6.jpg

7.jpg

8.jpg

۱۳۹۱/۱۰/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...