نسخه چاپی

تارتار در دوراهی پیكان و ذوب‌آهن

عکس خبري -تارتار در دوراهي پيکان و ذوب‌آهن

باشگاه پیكان مذاكرات خود را با مهدی تارتار برای تمدید قرارداد انجام داده و این در شرایطی است كه ذوبی‌ها نیز به دنبال جذب این مربی هستند.



به گزارش نما، با اتمام لیگ بیستم بسیاری از باشگاه‌ها فعالیت نقل و انتقالاتی خود را آغاز کرده‌اند و باشگاه پیکان نیز در انتظار پاسخ مهدی تارتار برای تمدید قرارداد است.

پیکانی‌ها مذاکرات جدی خود را با تارتار برای تمدید قرارداد انجام داده و پیشنهاد خوبی هم به این مربی ارائه کرده‌اند، اما نکته اینجاست که سرمربی پیکان با پیشنهاد مالی بهتری از سوی ذوب‌آهن روبه‌رو شده است. اولویت حضور تارتار در تهران و نزدیک بودن به خانواده باعث شده سرمربی خودروسازان در دو راهی پیکان و ذوب‌آهن قرار بگیرد اگر چه از اصفهان خبر می‌رسد مدیران این باشگاه توافقاتی با این مربی انجام داده‌اند. تارتار فصل پیش هم گزینه اصلی هدایت ذوب‌آهن به حساب می‌آمد ولی در دقیقه نود، رحمان رضایی جای او را روی نیمکت گاندوها گرفت.

این در شرایطی است که چند مربی از طریق واسطه‌هایی برای حضور در پیکان اعلام آمادگی کرده‌اند، اما باشگاه پیکان بررسی و انجام هرگونه مذاکره با گزینه‌های دیگر را به بعد از پاسخ تارتار برای تمدید قرارداد موکول کرده است.

اولویت باشگاه پیکان ادامه همکاری با تارتار است و به همین دلیل هنوز گزینه‌ای برای جانشینی سرمربی‌اش در نظر نگرفته، اما در صورت پاسخ مثبت تارتار به ذوب‌آهن، خودروسازان گزینه‌هایی را مورد بررسی قرار خواهند داد.

پیکانی‌ها بودجه معینی برای فصل پیش‌رو دارند که طبق سیاست‌های کارخانه خودروسازی ایران‌خودرو است و برای شروع کار در فصل نقل و انتقالات نیز منتظر تعیین تکلیف وضعیت نیمکت خود هستند.

باید دید تارتار در نهایت در دوراهی ذوب‌آهن و پیکان کدام تیم را برای هدایت در فصل بیست و یکم انتخاب می‌کند.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۵/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...