نسخه چاپی

پوتین هم برای پایان دنیا دست به كار شد

شایعه‌سازانی كه از توهم پایان جهان در 21 دسامبر 2012 سود زیادی برده‌اند، تاریخ‌های جدیدی را به عنوان زمان پایان جهان اعلام كرده‌اند!

به گزارش نما به نقل از ایسنا، تقویم 5125 ساله قوم مایاها روز جمعه 21 دسامبر 2012 پایان یافت و زمین از حادثه برخورد سیارک نیبیرو، برعکس شدن میدان مغناطیسی، وقوع زلزله و سونامی عظیم و حتی فرو رفتن در یک سیاهچاله، طبق توهمات شایعه‌پردازان، نجات پیدا کرد.


اما فرصت طلبان و شایعه سازان که از ایده پایان جهان سود برده اند، بار دیگر دست بکار شده و تاریخ های جدیدی را برای پایان عمر جهان پیش بینی کرده‌اند.


پیروان یک فرقه اعلام کرده اند که چهار سال آینده در تاریخ اول ژانویه 2017 میلادی جهان پایان یافته و تنها پیروان این فرقه نجات پیدا می کنند و باقی مردم در آتش از بین خواهند رفت!


گروهی دیگری نیز سال 2023 میلادی را بعنوان تاریخ پایان جهان عنوان کرده‌اند.


اما پیش بینی دیگری نیز از سوی برخی افراد از جمله «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه مطرح شده که مدعی است در 4.5 میلیارد سال آینده خوشید متورم شده و عطارد، ونوس، زمین و حتی مریخ را بلعیده و جهان پایان می یابد.


افراد ساده لوحی که با توهم پایان جهان در 21 دسامبر 2012 میلادی، اقدام به خرید کپسول های کروی ضد سیل و زلزله «کشتی نوح» با قیمت 32 هزار دلار کرده‌اند، مردمی که خود را به روستای کوچک «بوگارچ» در جنوب فرانسه رساندند تا توسط موجودات فضایی نجات پیدا کنند، یا افرادی که برای یک روز حضور در پناهگاه استالین 16 هزار دلار پرداخت کردند، باید از هم اکنون به فکر رزو جا یا خرید پناهگاه نجات برای پایان جهان در سال 2017، 2023 یا 4.5 میلیارد سال دیگر باشند!

۱۳۹۱/۱۰/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...