نسخه چاپی

خط قرمز پلیس در انتخابات پیش رو

جانشین فرمانده ناجا از كاهش 48 درصدی زورگیری در پایتخت خبرداد و گفت: خط قرمز پلیس در انتخابات عبور از قانون است

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سردار احمدرضا رادان صبح دوشنبه در حاشیه حضور در مرکز نظارت همگانی (197) با بیان اینکه ما در موضوع اراذل و اوباش شوخی نداریم، گفت: برخورد با اراذل و اوباش برابر با قانون سخت و خشن است.

وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد اراذل و اوباش پس از تعیین و تحمل مجازات، اقدامات گذشته خود را کنار گذاشته‌اند، گفت:‌ اراذل و اوباشی که وجود دارند یا از گذشته باقی مانده‌اند یا به تازگی اقدامات خود را در این زمینه آغاز کرده‌اند که پلیس در خدمت آنان است.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به برخورد قاطع مقام‌قضایی با اراذل و اوباش و تصمیم جدید رییس قوه قضاییه مبنی بر برخورد با آنان، گفت: در حال حاضر شاهد کاهش 48 درصدی جرایم زورگیری در تهران هستیم و مطمئن باشید که در برخوردی که به زودی در آینده می‌شود، این روند سیر کاهشی خواهد داشت.

رادان در پاسخ به سوالی مبنی بر ارائه اطلاعات بیشتر در مورد کشف 20 بمب ساعتی، گفت: اجازه دهید که کارهای اطلاعاتی در این زمینه به اتمام برسد که مطمئنا اطلاع‌رسانی دقیقی در این مورد انجام خواهد شد.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه هزینه در مرز، درآمد است، گفت: کشف این محموله در مرزهای کشور توسط پلیس نشان داد که هزینه در مرزها، درآمد است.

رادان همچنین در پاسخ به این سوال که قرارگاه انتخاباتی پلیس در چه زمانی تاسیس می‌شود و خط قرمز پلیس در زمان انتخابات چیست؟ گفت: خط قرمز پلیس، عبور از قانون است.

وی با بیان اینکه قانون انتخابات برای کاندیدای ریاست جمهوری و شورا و هم برای طرفدارانشان مشخص کرده است که چه اقداماتی را در چه حدی و در چه بازه زمانی می‌توانند انجام دهند، گفت: هر فردی از خط قانون پایش را فراتر بگذارد، پلیس در صورت مشهود بودن با آن به عنوان جرم مشهود برخورد می‌کند.

رادان افزود:‌احساس می‌کنم که همه دوستان در انتخابات این را قبول دارند که مردم به فردی رای می‌دهند که انتظار دارند قانون را رعایت کند.

۱۳۹۱/۱۰/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...