نسخه چاپی

حضور تمام قد سپاه در میدان مقابله با پیك پنجم كرونا

عکس خبري -حضور تمام قد سپاه در ميدان مقابله با پيک پنجم کرونا

معاون سلامت، آموزش پزشكی و دفاع زیستی سپاه با اشاره به حضور تمام قد سپاه در مقابله با كرونا در پیك پنجم، از بستری ۴۰۰ و مراجعه روزانه ۵۰۰ بیمار كرونایی در بیمارستان بقیّة الله خبر داد.


به گزارش نما، سردار احمد عبداللهی، با اشاره به حضور تمام قد سپاه در مقابله با کرونا و ارائه خدمات به مردم در قالب طرح‌های (شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، کمک‌های مؤمنانه و...)، تصریح کرد: سپاه طبق تأکیدات مقام معظم رهبری در پیک پنجم این بیماری نیز با تمام ظرفیت وارد میدان خواهد شد.


معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه از تبدیل بخش‌های غیر درمانی بیمارستان بقیّة الله به محل بستری بیماران کرونایی خبر داد و اضافه کرد: بخش‌هایی از این بیمارستان به مکان بستری بیماران کرونایی تبدیل شده است.

عبداللهی با اشاره به بستری حدود ۴۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان بقیّة الله، از مراجعه روزانه ۵۰۰ بیمار کرونایی به این بیمارستان خبر داد و تصریح کرد: درمان سرپایی هم در حال انجام است.

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه با بیان اینکه مقابله با کرونا در پیک پنجم، میدان جنگ است، اظهار کرد: باید برای غلبه بر این ویروس منحوس درصد رعایت پروتکل‌ها را افزایش دهیم.
منبع: میزان

۱۴۰۰/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...