نسخه چاپی

آصفری: دولت چگونه می‌خواهد با وزارت عریض و طویل راه وشهرسازی مشكل مسكن را حل كند؟

آصفري: دولت چگونه مي‌خواهد با وزارت عريض و طويل راه وشهرسازي مشکل مسکن را حل کند؟

یك عضو كمیسیون امور داخلی كشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاكید كرد: با وجود مشكلات متعدد موجود در حوزه راه و شهرسازی و شبكه ریلی و خطوط هوایی دولت چگونه می خواهد با وزارتخانه راه و شهرسازی مشكل مسكن را حل كند؟

به گزارش نما ، محمدحسن آصفری در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی در اخطاری با استناد به اصل ۲۱ قانون اساسی بیان کرد: در این طرح به تامین مسکن مورد نیاز خانواده های ایرانی با رعایت اولویت برای اقشار نیازمند اشاره شده است. رهبری نیز به صراحت در تاریخ ۱۳۸۹.۱۲.۲۹، ۹ موردی که بایستی در اولویت دولت قرار گیرد برشمردند که یکی از آنها بحث مسکن است.

وی در ادامه اظهار کرد: اکنون ما با چه وزارتخانه ای می خواهیم مشکل مردم را حل کنیم؟ وزارتخانه ای که در مسائل راه و ریل و حمل و نقل هوایی خود مانده است، چگونه می خواهد برای حل مشکلات مسکن برنامه ریزی کند؟

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت چگونه می خواهد برای تامین مسکن گروه های کم درآمد برنامه ریزی کند در حالی که وزارتخانه ای برای این حوزه ندارد؟. امروز ازدواج جوانان به کنار، حتی خانواده ای که چندین فرزند دارد بعد از گذشت چندین سال یک خانه ۵۰ متری نمی تواند داشته باشد. امروز راهداری های ما در استان ها امکانات و تجهیزات ندارند و شبکه ریلی و راهی دچار مشکل است. چگونه می خواهند مسائل مسکن را نیز حل کنند؟

ایسنا 

۱۴۰۰/۵/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...