نسخه چاپی

دستگیری عاملان تیراندازی در غرب تهران!

دستگيري عاملان تيراندازي در غرب تهران!

رئیس كلانتری ۱۷۹ خلیج فارس از دستگیری عاملان تیراندازی در غرب تهران خبر داد.

به گزارش نما ، سرهنگ " محمود مالمیر" رئیس کلانتری ۱۷۹ خیلج فارس اظهار داشت: در پی تیراندازی و مجروح شدن یک مرد جوان در محله خیلج فارس رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پلیس از مراجعه به محل حادثه پی بردند چند جوان به علت مصرف مشروبات الکلی با یکدیگر درگیر شدند که در پی آن یک جوان هدف اصابت گلوله از ناحیه سینه قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده است.

سرهنگ مالمیر ادامه داد: بنابر حساسیت موضوع ماموران کلانتری با بازبینی دوربین های مداربسته و تحقیقات محرمانه موفق به شناسایی مخفیگاه عوامل درگیری در غرب تهران شدند.

رئیس کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس تصریح کرد: تیم عملیات کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس با انجام اقدامات اطلاعاتی و حفظ تدابیر امنیتی با اخذ مجوز های لازم قضایی در یک عملیات گسترده ۴ متهم را بازداشت و جهت بازجویی به کلانتری منتقل کردند.

وی افزود: متهمان در بازجویی های پلیسی صراحتا به جرم خود اعتراف و ادعا کردند به علت مصرف زیاد مشروب با یکدیگر درگیر شدند که یک مرد جوان در این درگیری از ناحیه سینه مجروح شد.

سرهنگ مالمیر با بیان اینکه مرد مجروح شده در بیمارستان تحت نظر پلیس قرار دارد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از اعترافاتشان جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.



منبع : رکنا

۱۴۰۰/۵/۲۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...