نسخه چاپی

شهریاری در گفتگو با نما:

وزیر پیشنهادی بهداشت مورد قبول مجلس است

عکس خبري - وزير پيشنهادي بهداشت مورد قبول مجلس است

رئیس كمیسیون بهداشت و درمان گفت: اكثریت اعضای كمیسیون بهداشت و درمان موافق وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشكی هستند.

حسینعلی شهریاری، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نما، درباره نظر نمایندگان نسبت به وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: اکثریت اعضای کمیسیون بهداشت و درمان موافق آقای عین‌اللهی وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند.

وی گفت: یکی از مهمترین مطالبه اعضای کمیسیون بهداشت و درمان از وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان و آموزش پرشکی مقابله جدی با ویروس کرونا است که کشور را درگیر خود کرده است. همچنین ما از او خواسته‌ایم روند واکسیناسیون هرچه سریع‌تر تسریع شود و اگر نیاز باشد بسترهای لازم برای واردات واکسن یا تولید واکسن بیشتر را فراهم کند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: استخدام پرستاران و ساماندهی وضعیت شغلی پرستاران فعلی و نیز حمایت از کادر درمان که واقعاً مجاهدت‌های بسیاری در این مدت از خود بروز داده‌اند از دیگر مطالبات نمایندگان از وزیر پیشنهادی بهداشت است.

شهریاری افزود: تأسیس بیمارستان‌های دولتی و کاهش هزینه‌های درمان و نیز تقویت بهداشت عمومی و افزایش تعداد فارغ‌التحصیلان رشته‌های پزشکی باید از اولویت‌های وزیر پیشنهادی بهداشت باشد.

او معتقد است: دولت سیزدهم باید در حوزه بهداشت، تحول چشم‌گیر ایجاد کند. به عنوان مثال باید فراوانی داروها با هزینه کم تحقق یابد به عبارت دیگر مردم باید بتوانند با هزینه متعارف و در توان خریدشان، داروهای مورد نیاز خود را تأمین کنند. همچنین دولت سیزدهم موظف است خدمات درمانی رایگان را توسعه دهد و تجهیزات مدرن بهداشتی و درمان را در اختیار بیمارستان‌ها قرار دهد تا نظام درمانی کشور کارآمدتر و بهتر شود.

۱۴۰۰/۵/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...