نسخه چاپی

آخرین وضعیت نكونام از زبان قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به آخرین وضعیت كاپیتانی این تیم برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ برتر گفت: از نگاه من كاپیتان استقلال مردم هستند و متاسفم برای بازیكنانی كه یك تكه پارچه را با مردم عوض می‌كنند و دنبال این مسائل هستند.

به گزارش نما به نقل از مهر، امیر قلعه نویی پس از تمرین عصر امروز دوشنبه تیم فوتبال استقلال با اشاره به اخرین وضعیت استقلال از پیروزی تیمش برابر گهر دورود ابراز خرسندی کرد و با تمجید از میزبانی مردم اراک و دورود گفت: با پیروزی برابر گهر بازیکنان استقلال از نظر روحی در شرایط خوبی قرار گرفتند و امیدوارم بتوانیم در نیم فصل دوم که رقابت ها سخت تر می شود نتایج مورد نظرمان را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا جواد نکونام دو روز است در تمرینات استقلال شرکت نمی کند گفت: خودم من با این بازیکن هنوز صحبت نکردم و این کار را به باشگاه واگذار کردم تا با نکونام صحبت کنند و پاسخش را به بنده اعلام کنند.

قلعه نویی در پاسخ به سوالی که پیرامون مشخص شدن کاپیتانی استقلال مطرح شد گفت: این ماجرا برای استقلال تمام شده است چرا که کاپیتان این تیم مردم هستند و همه ما به عنوان سربازان مردم باید برای موفقیت تیم بجنگیم. برای همه ما باید خوشحال کردن مردم مهم باشد نه اینکه به دنبال یک تکه پارچه باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از اتفاقات حاشیه ای که پیرامون این مسئله رخ داده است گفت: خدا را شکر بازیکنان ما از نظر شعور و معرفت در حدی هستند که به دنبال این مسائل نمی روند اما من متاسفم برای بازیکنانی که یک تکه پارچه را با مردم عوض می کنند. هدف همه ما باید خوشحال کردن مردم باشد نه اینکه دنبال یک پارچه باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا خودتان تکلیف کاپیتان تیم را مشخص خواهید کرد یا بازهم این انتخاب را برعهده بازیکنان خواهید گذاشت گفت: به هر حال در فوتبال ایران سنت هایی وجود داشته که ما براساس آن عمل می کنیم. اما ممکن است در این مورد با آقای فتح الله زاده هم مشورت کنم. از نظر من هر بازیکنی که می خواهد مردم را خوشحال کند باید به تمرینات بیاید و من هم مخلص او هستم.

امیر قلعه نویی با اشاره به عکسی از یک لیدر در کنار او به چاپ رسیده است گفت: بروید این آقا را بیاورید و بپرسید که در 20 سال گذشته چه کرده است. او جزو مخالفان ما بوده پول می گرفته تا علیه من شعار دهد و پلاکارد بنویسد حالا به تمرین استقلال آمده و با من عکس گرفته. ما اینجا دموکراسی را حاکم کرده ایم که حتی مخالفانمان را هم می پذیریم. اما شما بروید ببینید این آقا در 20 سال گذشته برای چه کسانی کار کرده است. با این حال هر کس که استقلال را دوست دارد برای ما عزیز است.

۱۳۹۱/۱۰/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...