نسخه چاپی

هوادار با نام مس ایران در لیگ برتر فوتبال؟

عکس خبري -هوادار با نام مس ايران در ليگ برتر فوتبال؟

منابع آگاه از انتقال امتیاز باشگاه هوادار به صنایع مس خبر می دهند.


به گزارش نما، از همان روزی که تیم هوادار تهران با رضا عنایتی امتیاز حضور در لیگ برتر را به دست آورد، حرف هایی پیرامون احتمال فروش امتیاز این تیم و واگذاری سهمیه لیگ برتری هوادار به یکی از سه تیم سایپا، بادران و مس کرمان به گوش می رسید. اگرچه در تمام این روزها رضا عنایتی تلاش کرد با پیدا کردن یک حامی مالی هوادار را حفظ کند و با این تیم وارد لیگ برتر شود اما به دلیل شرایط اقتصادی و از همه مهمتر بی درآمد بودن فوتبال ایران هیچ اسپانسری حاضر نشد مخارج حضور در لیگ برتر تیم عنایتی را برعهده بگیرد. در چنین شرایطی سه باشگاه بادران تهران، سایپا و مس کرمان غیرمستقیم برای به دست آوردن سهمیه لیگ برتری هوادار و خرید امتیاز این تیم تلاش می‌کردند. در این میان بادران راضی به پرداخت رقمی بیشتر از ۲۰ میلیارد تومان نبود و تمایل نداشت هدایت تیم را به عنایتی بسپارد. سایپا که گفته می‌شد حاضر است ۳۰ میلیارد برای خرید امتیاز هوادار بپردازد و هدایت تیم را هم به رضا عنایتی واگذار کند، به این دلیل که هنوز امیدوار است از طریق دادگاه عالی ورزش نتیجه بازی با پیکان را برگرداند و به لیگ برتر برگردد، برای خرید امتیاز سایپا مصمم نبود و مس جلوتر از بقیه با عنایتی مذاکره می کرد تا این که شب گذشته خبر رسید در یکی از هتل‌های تهران طرفین بر سر انتقال امتیاز لیگ برتری هوادار به صنایع مس ایران به توافق رسیدند.

گفته می شود نماینده قانونی صنایع مس در گفتگوی تلفنی با برخی اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال رضایت آنها را برای انتقال امتیاز هوادار از تهران به استان کرمان جلب کرده اما حتی اگر قانون هم اجازه این انتقال را ندهد، مس با نام مس ایران در تهران فعالیت می‌کند و در لیگ برتر بیست و یکم حضور خواهد داشت. گویا قرار است هدایت این تیم با رضا عنایتی باشد و این مربی که هوادار را به لیگ برتر رساند، حالا تیمش را با نام مس ایران برای حضور در لیگ برتر آماده کند.

روزی که عباس چمنیان، مدیر آکادمی گل گهر سیرجان مهمان ما بود، لابلای صحبت های خود به حضور سه تیم از کرمان در لیگ برتر اشاره کرد و این در حالی بود که استان کرمان فقط امتیاز گل گهر سیرجان و مس رفسنجان را در جمع تیم‌های لیگ برتری داشت و این گفته مدیر آکادمی گل‌گهر از ورود احتمالی مس کرمان با خرید امتیاز هوادار تهران خبر می داد، ورودی که حالا قرار است تا چند روز دیگر رسمی شود.

به نظر می رسد مس کرمان در لیگ برتر بیست و یکم با نام مس ایران حضور داشته باشد و برای جلوگیری از مخالفت های قانونی با این حضور فعلا در تهران فعالیت کند اما در آینده انتقال این باشگاه از تهران به کرمان صورت بگیرد و مجوز های خروج از استان برای مس صادر شود تا این تیم لیگ بیست و دوم نماینده کرمان در لیگ برتر باشد.
منبع: طرفداری

۱۴۰۰/۵/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...