نسخه چاپی

مرزهای شمال شرق كشور در امنیت كامل قرار دارد/ هرگونه تعرض به مرزهای كشور برای دشمن پشیمان كننده است

عکس خبري -مرزهاي شمال شرق کشور در امنيت کامل قرار دارد/ هرگونه تعرض به مرزهاي کشور براي دشمن پشيمان کننده است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به امنیت كامل حاكم بر مرزهای شمال شرق كشور، گفت: هرگونه تعرض به مرزهای كشور برای دشمن پشیمان كننده است.



به گزارش نما، امیر سرتیپ رضا آذریان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به امنیت مرزها به ویژه مرزهای شمال شرق کشور، گفت: مرزبانان و مرزداران عزیز اعم از یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران و مرزبانان نیروی انتظامی با چشمی کاملاً باز و بیدار فراتر از مرزهای کشور را رصد می‌کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: ناامنی‌ها در منطقه به ویژه برخی کشورهای همسایه، خللی در امنیت پایدار حاکم بر جمهوری اسلامی ایران ایجاد نکرده است.

آذریان با تأکید بر اینکه مرزهای شمال شرق کشور در امنیت کامل قرار دارد، اضافه کرد: کوچک‌ترین مشکلی در رابطه با امنیت مرزها نداریم و عزیزان ملت ایران با برخورداری از محصولات دفاعی بومی، مرزها را زیر نظر دارند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه تجهیزاتی که برای رصد مرزها در اختیار داریم کاملاً بومی و ایرانی هستند، تصریح کرد: امروز امنیت پایداری که بر کشور حاکم است، کاملاً بومی بوده و حاصل تلاش شهدا و امروز تلاش و مجاهدت مرزبانمان عزیز کشور است.

آذریان با بیان اینکه هرگونه تعرض به مرزهای کشور برای دشمن پشیمان کننده است، اظهار داشت: قدرت دفاعی جمهوری اسلامی به دوست و دشمن ثابت شده است.
منبع: میزان

۱۴۰۰/۶/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...