نسخه چاپی

بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی راه، ورزش و بهداشت در فراكسیون راهبردی مجلس

عکس خبري -بررسي برنامه‌هاي وزراي پيشنهادي راه، ورزش و بهداشت در فراکسيون راهبردي مجلس

سخنگوی فراكسیون فرهنگیان مجلس گفت: در رأی‌گیری كه در فراكسیون فرهنگیان انجام شد حاضران در جلسه مخالفت خود را با وزارت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اعلام كردند.


به گزارش نما، جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: نشست فراکسیون فرهنگی مجلس ساعت ۶:۴۵ صبح امروز در محل کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس برگزار شد.


وی افزود: در این جلسه که علاوه بر اعضای فراکسیون تعداد دیگری از نمایندگان حضور داشتند با حضور وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش بحث وزارت آقای باغ‌گلی بر وزارت آموزش و پرورش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


سخنگوی فراکسیون فرهنگیان مجلس اظهار داشت: در این جلسه ابتدا وزیر پیشنهادی مطالب و برنامه‌های خود را مطرح کرد و پس از آن نمایندگان ۴۰ دقیقه به صورت موافق و مخالف مطالب خود را مطرح کردند.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: در نهایت در رأی‌گیری که با کاغذ انجام شد از میان ۲۳ نفر نماینده‌ای که در جلسه حاضر بودند ۲۰ نفر با وزارت آقای باغ‌گلی بر وزارت آموزش و پرورش مخالفت خود را اعلام کردند و تنها سه نفر با وزرات وی موافق بودند و بدین ترتیب فراکسیون مخالفت خود را با وزارت آقای باغ‌گلی اعلام کرد.
منبع: فارس

۱۴۰۰/۶/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...