نسخه چاپی

شیرین بینا از مدت‌ها دوری‌اش از قاب تصویر و نقش تازه‌اش می‌گوید؛

نقش‌های پیشنهادی كلیشه‌ای است

عکس خبري - نقش‌هاي پيشنهادي کليشه‌اي است

نقش‌هایی كه در این مدت به من پیشنهاد شد خیلی كلیشه‌ای و شبیه آثاری است كه در گذشته داشتم.

شیرین بینا بازیگری که او را در آثاری چون مسافری از هند، خواستگاران، کمکم کن، عبور از پاییز و... دیده‌ایم. به تازگی در سریال تلویزیونی «نقش خاک» به کارگردانی آرش معیریان بازی کرده است. این بازیگر درباره مدتی دوری‌اش از قاب سیما و این نقش گفت.
بینا درباره مدت‌ها عدم حضورش در آثار تصویری گفت: نقش‌هایی که در این مدت به من پیشنهاد شد خیلی کلیشه‌ای و شبیه آثاری است که در گذشته داشتم. متاسفانه وقتی به دنبال بازیگری برای ایفای نقش مادری سمت کشیده یا مواردی از این دست هستند، سراغ من می‌آیند. برای همین حدود 10 تا 15 سال کار نکردم و ترجیح دادم نقشی را بپذیرم که متفاوت و دارای شخصیت‌پردازی بهتری باشد.

او ادامه داد: وقتی درباره سریال «نقش خاک» با من صحبت شد، احساس کردم این نقش با نقش‌هایی که اخیرا به من پیشنهاد شده، متفاوت است و برای همین آن را پذیرفتم؛ البته به مرور کار دچار تغییراتی شد که آن تفاوت را کاست. این بازیگر، نقش عمه یکی از شخصیت‌های اصلی «نقش خاک» را بازی می‌کند که در واقع محور و نخ تسبیح داستان است.

او در این باره خاطرنشان ساخت: خواهرزاده‌ها و برادرزاده‌های این شخصیت او را محرم اسرار و دوست خود می‌دانند و در مشکلاتی که برایشان پیش می‌آید با او مشورت می‌کنند به همین خاطر می‌توان او را نخ تسبیحی دانست که این افراد را نگه داشته است. سریال «نقش خاک» از تولیدات صدا و سیمای همدان است که گفته می‌شود از یکی از شبکه‌های سراسری روی آنتن خواهد رفت.

منبع: جام جم

۱۴۰۰/۶/۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...