نسخه چاپی

آخرین شرایط محمد صلاح پس از ابتلا به كرونا

عکس خبري -آخرين شرايط محمد صلاح پس از ابتلا به کرونا

باشگاه انگلیسی مانع حضور محمد صلاح در تیم ملی فوتبال كشورش برای بازی‌های هفته آینده شد.


به گزارش نماو به نقل از تلگراف، لیورپول به فدراسیون فوتبال مصر اطلاع داده است که به دلیل محدودیت‌هایی که دولت بریتانیا برای بازگشت شهروندان کشورهایی که در لیست قرمز هستند وضع کرده است اجازه سفر به محمد صلاح برای همراهی تیم ملی کشورش نخواهد داد.

لیورپول به همراه دیگر اعضای اتحادیه باشگاه‌های اروپا مذاکراتی را با هدف جست‌وجوی راه‌هایی برای دور زدن محدودیت‌های انگلیس در سفر انجام داده است اما توافق حاصل نشد و به همین خاطر باشگاه به مقامات فوتبال مصر اطلاع داد که آن‌ها نمی‌توانند صلاح را برای بازی مقدماتی جام جهانی مقابل آنگولا در قاهره به این کشور بفرستند.

با این حال لیورپول می‌گوید که هیچ نگرانی از بازی صلاح در مرحله مقدماتی دیگر در گابون ندارد زیرا این کشور هم‌چنان در لیست "نارنجی" انگلیس قرار دارد، به این معنی که هیچ محدودیتی برای بازگشت وی اعمال نمی‌شود.

در صورت همراهی صلاح در دیدار برابر آنگولا، او نزدیک به دو هفته در بریتانیا در قرنطینه خواهد بود و چند بازی لیورپول را از دست می‌دهد.

از جمله دیگر بازیکنانی که می‌توانند تحت تأثیر موضع لیورپول در سفر به کشورشان قرار گیرند، می‌توان به سه بازیکن برزیلی یعنی آلیسون، فابینیو و روبرتو فیرمینو اشاره کرد، زیرا مانند مصر این کشور آمریکای جنوبی نیز در "لیست قرمز" بریتانیا است.

به نظر می‌رسد سایر باشگاه‌های انگلیسی شامل چلسی، منچسترسیتی و منچستریونایتد نیز چنین تصمیمی را بگیرند.
منبع: ایسنا

۱۴۰۰/۶/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...