نسخه چاپی

برنامه برخی وزرا با سیاست‌های كلی نظام مغایرت دارد

عکس خبري -برنامه برخي وزرا با سياست‌هاي کلي نظام مغايرت دارد

عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: برنامه‌های برخی وزرای پیشنهادی دولت در برخی قسمت‌ها با سیاست‌های كلی نظام مغایرت دارد و لازم است خود وزراء این موضوع را تشریح كنند.


به گزارش نما، علی جدی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز صبح مجلس و در جریان بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم، با ارائه اخطار اصل ۱۱۰ قانون اساسی اظهار داشت: برنامه‌های برخی وزرای پیشنهادی در برخی قسمت‌ها با سیاست‌های کلی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب مغایرت دارد، لذا درخواست داریم که وزرا در تشریح برنامه‌هایشان، ارتباط و میزان نزدیکی این برنامه‌ها با سیاست‌های کلی را اعلام کنند.


وی همچنین با اشاره به اصل ۴۴ قانون اساسی تصریح کرد: این اصل نیز تامین نیازهای اساسی جامعه مانند خوراک، پوشاک و مسکن را مطرح کرده که در این رابطه نیز وزرای محترم باید در تشریح برنامه‌هایشان به طور دقیق موضوع را بیان کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس همچنین خاطرنشان کرد: حلقه مفقوده بسیاری از برنامه‌ها در کشورمان فراهم شدن امکان خودسازی معنوی نیروی انسانی است که معمولا به آن توجه نمی‌شود و لازم است وزرای پیشنهادی برنامه خود را در این زمینه نیز بگویند.
منبع: فارس

۱۴۰۰/۶/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...