نسخه چاپی

مخالفت مدیرعامل كارخانه آلومینیوم با سرمربیگری منصوریان/ نشست هیئت مدیره برای تصمیم نهایی

عکس خبري -مخالفت مديرعامل کارخانه آلومينيوم با سرمربيگري منصوريان/ نشست هيئت مديره براي تصميم نهايي

با مخالفت مدیرعامل كارخانه آلومینیوم اراك با ادامه سرمربیگری منصوریان، اعضای هیئت مدیره باشگاه تصمیم نهایی خود را خواهند گرفت.


به گزارش نما، باشگاه آلومینیوم اراک شب گذشته (دوشنبه) به‌صورت رسمی از تمدید قرارداد علیرضا منصوریان با این باشگاه و تداوم حضور وی روی نیمکت آلومینیوم‌سازان خبر داد؛ خبری که پس از آن از صفحه باشگاه حذف شد.

این انتخاب و نیز غیبت چند عضو در نشست هیئت‌مدیره، باعث ناراحتی مدیرعامل کارخانه آلومینیوم اراک و برگزاری نشستی با حضور سهامداران و اعضای هیئت مدیره باشگاه شد. مدیرعامل کارخانه آلومینیوم در این نشست بر مخالفت خود با تداوم حضور منصوریان تأکید کرد.

حاضران در جلسه همچنین خواستار حضور پیشکسوتان و فعالان حوزه فوتبال استان مرکزی در کمیته فنی باشگاه شدند. این در حالی بود که مدیرعامل باشگاه آلومینیوم شب گذشته محمدرضا غفاری، میرشاد ماجدی، محمود کلهر، بهرام میرشیبانی، بامداد فرید و حمید عسگری را به‌عنوان اعضای کمیته فنی معرفی کرد که ماجدی هم از عدم دخالت در تصمیمات آلومینیوم سخن گفت.

پس از جلسه فوق، اعضای هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک مجدداً با هم نشستی برگزار می‌کنند تا تصمیم نهایی را برای سرمربی جدید تیم بگیرند.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۶/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...