نسخه چاپی

در وزارت نفت با پاكدستی خدمت كردم/ فردی فسادستیز هستم

عکس خبري -در وزارت نفت با پاکدستي خدمت کردم/ فردي فسادستيز هستم

در ادامه جلسات بررسی رأی اعتماد وزرای پیشنهادی، جواد اوجی صحبت‌های خود را به منظور دفاع از برنامه خود آغاز كرد.


به گزارش نما، جواد اوجی، وزیر پیشنهادی نفت امروز (چهارشنبه سوم شهریور ماه) در جلسه رأی اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم، ضمن تشکر از نمایندگان و با اشاره به سخنان الیاس نادران درباره اموال شخصی‌اش گفت: در پیشگاه خداوند و شما اعلام می‌کنم جز آنچه به عنوان دارایی به دکتر رئیسی اعلام کردم، دارایی دیگری ندارم و هر گونه دارایی دیگری که در این کره خاکی به بنده نسبت داده شده است را به خودشان واگذار می‌کنم.

وی تصریح کرد: بنده ۳۵ سال در صنعت نفت بودم. ۲۵-۲۴ سال در صنعت نفت و پیش از آن در دانشگاه صنعت نفت بودم و در سالهای اخیر در ستاداجرایی و بنیاد مستضعفان خدمت کردم؛ در این مدت به پاک دستی و فساد ستیزی معروف هستم و به کمک خداوند و یاری شما نمایندگان قصد قربت کردم فساد را از این وزارتخانه برکنم.

وزیر پیشنهادی نفت افزود: از دکتر رئیسی که به اینجانب اعتماد کردند و مرا به عنوان وزیر پیشنهادی معرفی کردند، سپاسگزاری می‌کنم. همانطور که استحضار دارید صنعت نفت مهمترین صنعت در کشور است که بیش از ۹۵ درصد سهم در اقتصاد و تولید ناخالص داخلی دارد.

وی ادامه داد: صنعت نفت در عرصه‌های فروش نفت و میعانات و فرآورده‌های پتروشیمی و تأمین منابع مالی داخلی و خارجی اهمیت دارد. این صنعت در بخش‌های مختلف دارای چالش‌هایی شده است که ناشی از بی تدبیری و ناکارآمدی‌ها درمقابل تحریم‌های دشمن بوده است. بازگرداندن لوکوموتیو صنعت نفت به ریل مناسب خود نیازمند تصمیمات جهادی و اعمال تغییرات در سطوح مختلف است و راهکار دیگری جز این نیست.

اوجی تأکید کرد: امید ملت ایران همیشه به حرکت‌های جهادی و اعتقاد به اصل «ما می‌توانیم» بوده است. با استفاده از ظرفیت‌های فراوان کشور، جوانان انقلابی بخش خصوصی و حمایت شما نمایندگان محترم می‌توان از مشکلات عبور کرد. در این روزها به بنده توفیق داده شد در کمیسیون‌ها، فراکسیون‌ها و جلسات مختلف، برنامه خود را ارائه دهم. دغدغه‌های شما مشکلات امروز و چالش‌های امروز صنعت نفت است.
منبع: مهر

۱۴۰۰/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...