نسخه چاپی

واكنش رسایی به اعلام جرم دادستان

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در نطق فردای خود به اعلام جرم دادستان تهران پاسخ مستدل ارائه خواهم كرد.


به گزارش نما، حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به نطق میان دستور خود در جلسه علنی فردا(چهارشنبه) گفت: در نطق فردا انشاءالله کار ناتمام را تمام می‌کنم و برخی از نکاتی را که فرصت نشد در نطق قبل بیان کنم، قرائت خواهم کرد.

مدیر مسئول هفته نامه 9 دی گفت: چون در آستانه 9 دی هستیم حتما تحلیلی از حادثه 9 دی ارائه خواهم داد و از24 شهید بسیجی فتنه88 در جلسه علنی یاد خواهم کرد.

وی همچین با اشاره به اعلام جرم دادستانی تهران درباره نطق هفته قبلش افزود: بنده با استناد به اصل 84 و 86 قانون اساسی به عنوان نماینده مردم تهران آزادم درباره تمام امور داخلی و خارجی کشور که تشخیص می‌دهم اظهارنظر کنم و دادستان حق شکایت و اعلام جرم درباره نطق نمایندگان را ندارد. مگر این که در نطق نماینده اهانت به دستگاه قضایی شده باشد.

رسایی با بیان اینکه به اعلام جرم دادستانی تهران در نطق فردا پاسخ مستدل خواهم گفت، درباره ادعای رسیدگی به محتوای نطق وی در هیات رییسه تصریح کرد: از آقای لاریجانی سوال کردم که آیا درباره نطقم بررسی انجام داده‌اید که ایشان گفت، هیئت رئیسه مجلس درباره نطق بنده هیچ بررسی‌ای نداشته تا موضعی داشته باشد اما سخنگوی هیئت رییسه است در مصاحبه‌های متعدد خود طوری القا کرده که گویا هیئت رئیسه نطق بنده را مصداق توهین دانسته‌ است.

نماینده تهران در پاسخ به این سؤال که شما از قوه قضائیه خواسته بودید تا به سازمان های زیر مجموعه خود توصیه کند تا اسناد مربوط به تخلفات مهدی هاشمی را به دستگاه های امنیتی تحویل دهد، آیا چنین اقدامی صورت گرفت، تصریح کرد: بعد از این تذکر با پیگیری‌ای که کردم مطلع شدم که طی چند روز قبل سازمان بازرسی کل کشور برخی از این اسناد مهم را در اختیار مراجع ذی صلاح قرار داده است که از رییس دستگاه قضا بابت تذکر و پیگیری موضوع تشکر می‌کنم.

۱۳۹۱/۱۰/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...