نسخه چاپی

لیست عجیب فدراسیون بدنسازی برای تزریق واكسن و سفر به اسپانیا

عکس خبري -ليست عجيب فدراسيون بدنسازي براي تزريق واکسن و سفر به اسپانيا

رییس فدراسیون بدنسازی كه چندی پیش فرزند باجناق خود را به عنوان مترجم تیم به اسپانیا برده بود، اینبار نیز نام همسر، مسئول دفتر و تعدادی دیگر از افراد را در لیست واكسن برای سفر به اسپانیا گنجانده است.


به گزارش نما، رقابت های آرنولد کلاسیک از ۲۶ تا ۳۰ شهریور به میزبانی سویل اسپانیا برگزار می شود و قرار است تعدادی از ورزشکاران ایران نیز زیر نظر فدراسیون بدنسازی عازم این رقابت ها شوند.

در حالیکه در سفر قبلی تیم بدنسازی ایران به تورنمنت اسپانیا که ۱۲ تیر انجام شد، حضور فرزند باجناق رییس فدراسیون بدنسازی به همراه رییس هیات بدنسازی استان فارس، انتقادهای زیادی را علیه اقدامات خارج از چارچوب این فدراسیون به راه انداخت، اینبار نیز نام افرادی بی ربط در لیست دریافت واکسن برای سفر به اسپانیا به چشم می خورد.

عبدالمهدی نصیرزاده رییس جوان فدراسیون بدنسازی که با تلاش های گسترده سرانجام موفق شد ریاست فدراسیون بدنسازی را بر عهده بگیرد، در نامه ای به فدراسیون پزشکی ورزشی، لیست ۳۶ نفره ای به عنوان مسافران اسپانیا برای دریافت واکسن معرفی کرده است.

در این نامه و لیست پیوست آن که تصویر آن نزد ایسنا محفوظ است، نام همسر، مسئول دفتر و یا همسر یکی دیگر از مسئولان فدراسیون بدنسازی برای دریافت واکسن سفر به اسپانیا به چشم می خورد.

نام همسر رییس فدراسیون بدنسازی در این لیست در حالی به چشم می خورد که وی سمتی در فدراسیون بدنسازی ندارد و مشخص نیست چرا نام وی و دیگر افراد غیر مرتبط با سفر یک تیم ورزشی به اسپانیا در لیست معرفی شده به فدراسیون پزشکی ورزشی وجود دارد.

نصیرزاده همچنین در نامه ای جداگانه به خسروی مدیرکل امور مشترک فدراسیون های ورزشی، یکی از کارمندان خود را برای تمدید گذرنامه جهت اعزام به اسپانیا معرفی کرده است.
منبع: ایسنا

۱۴۰۰/۶/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...