نسخه چاپی

مادر با نامزدی پدر در انتخابات مخالف است

یاسر هاشمی‌درباره كاندیداتوری پدرش در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم به اعتماد گفته است: معتقدم آن كسی كه برای ریاست‌جمهوری انتخاب می‌شود، باید بتواند مدیریت بحران داشته باشد.وی می‌گوید: من به عنوان فرزند می‌گویم همه اعضای خانواده ما مخالف حضور آقای هاشمی‌در انتخابات هستیم و سال 84 هم مخالف بودیم. مهم‌تر از همه مادر است كه خیلی مخالف هستند.

یاسر هاشمي‌درباره کاندیداتوری پدرش در انتخابات رياست‌جمهوری یازدهم به اعتماد گفته است: معتقدم آن کسی که برای رياست‌جمهوری انتخاب مي‌شود، باید بتواند مدیریت بحران داشته باشد.وی مي‌گوید: من به عنوان فرزند مي‌گویم همه اعضای خانواده ما مخالف حضور آقای هاشمي‌در انتخابات هستیم و سال 84 هم مخالف بودیم. مهم‌تر از همه مادر است که خیلی مخالف هستند.
وی مدعی شده است که در شرایط فعلی کسی مي‌تواند بحران‌های مورد نظر هاشمي‌را مدیریت کند که «مورد حمایت آقای هاشمی» باشد.یاسر هاشمی البته از کسی نام نمی‌برد و در پاسخ به اینکه آیا این فرد ناطق، خاتمی یا حتی ولایتی است، مي‌گوید: نمي‌دانم.

این آقازاده در پاسخ به اینکه «آیا امکان دارد برآیند نظر آقای هاشمی به این سمت برود که در انتخابات سال 92 شرکت کنند؟»، عنوان مي‌كند: ان‌شاءالله که این اتفاق نیفتد!پسر کوچک هاشمی افزوده است: تا امروز که آقای هاشمی موافق حضور دوباره در عرصه انتخابات رياست‌جمهوری نیست اما رجوع به ایشان از سوی گروه‌های مختلف زیاد شده ولی من به شخصه مخالف این قضیه هستم و فکر مي‌كنم درست است آقای هاشمی اگر هم بخواهد وارد این عرصه شود رئيس‌جمهور ساز باشد تا رئيس‌جمهور

۱۳۹۱/۱۰/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...