نسخه چاپی

آلگری: باخت به امپولی برای یوونتوس درس شد/ جدایی رونالدو؟ به آینده خوشبینم

عکس خبري -آلگري: باخت به امپولي براي يوونتوس درس شد/ جدايي رونالدو؟ به آينده خوشبينم

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پس از قبول اولین باخت خانگی به هواداران اطمینان داد كه شاگردانش از این باخت درس خواهند گرفت.


به گزارش نما، تیم فوتبال یوونتوس در دومین هفته فصل جدید سری A هم موفق به کسب پیروزی نشد. این تیم که در هفته اول در خانه اودینزه به تساوی ۲-۲ بسنده کرده بود، شب گذشته (شنبه) هم مقابل میهمان تازه صعود کرده‌اش امپولی با نتیجه یک بر صفر باخت. این بدترین شروع ممکن برای یوونتوس پس از جدایی کریستیانو رونالدو بود. بدتر از نتیجه این بود که تنها یک بازیکن یوونتوس به طور جدی برای سنگربان حریف مشکل ایجاد کرد(فدریکو کیه‌زا). دروازه‌بان امپولی در نیمه دوم حتی یک بار هم مجبور به نشان دادن واکنش نشد. یووه آنقدر بد بازی کرد که صدای هوادارانش که در ورزشگاه حاضر بودند هم درآمد و آنها در پایان بازی با سوت و هو کردن، بازیکنان‌شان را به سمت رختکن بدرقه کردند. با این حال ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوسی‌ها به آینده خوشبین است.

آلگری در پایان بازی به شبکه DAZN گفت: بازیکنان ما شروعی قوی داشتند اما با ارتکاب اولین اشتباه گل خوردند و بعد از آن هم دستپاچه شدند. ما باید صبوری کنیم و با آرامش به دنبال کسب نتیجه باشیم. باید مثل یک تیم بازی کنیم و سعی نکنیم که به صورت انفرادی مشکل تیم را حل کنیم. باید روی انسجام بازی‌مان کار کنیم. با این حا من معتقدم این دو بازی که از دست‌مان در رفت، در نهایت به نفع‌مان خواهند شد. تیم ما قدرتمند و دارای یکسری ارزش‌هاست که به تدریج نمایان خواهند شد. ما در این بازی مرتکب اشتباهات فنی بدی شدیم و آن هم به خاطر عجولانه بازی کردن‌مان بود. نباید تصور کنیم که در تمام بازی‌ها این ما هستیم که گل اول را می‌زنیم و کنترل بازی را به دست می‌گیریم. باید آرامشی که یک تیم بزرگ دارد را داشته باشیم و بدانیم که می‌توانیم به بازی برگردیم.

با غیبت جورجو کیه‌لینی که هنوز کاملاً آماده نیست و رفتن کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد، بحث نبود بازیکن رهبر در تیم که به سایرین انگیزه دهد مطرح شد و آلگری اینگونه به آن پاسخ داد: سختی‌ها به شما کمک می‌کنند که بزرگ شوید. نباید مسائل را سخت کنیم. ما باید متحد باشیم. در این بازی هم تعداد زیادی از بازیکنانی که معمولاً از آنها اشتباه سر نمی‌زند، اشتباه کردند و همه اینها به خاطر عجله است. در بازی قبلی مقابل اودینزه فهمیدیم چه کارهایی باید انجام می‌دادیم و ندادیم و این شکست هم یک درس ارزشمند دیگر به ما می‌دهد. مشخص است که ما ۵ امتیاز از دست دادیم اما درسی که این دو بازی به ما می‌دهند باید کمک کنند که به حرکت‌مان ادامه دهیم. روی فرم آمدن تیم زمان می‌برد. نباید انتظار داشت در عرض یک ثانیه از صفر به ۱۰ برسیم.

سرمربی بانوی پیر در نهایت درباره جدایی کریستیانو رونالدو از تیمش پاسخ داد و گفت: کریستیانو سه سال در یوونتوس بود. او گل‌های خوبی زد، کاری که در انجامش تبحر دارد. او بازیکنی خارق‌العاده است اما ما دیگر نمی‌توانیم به رونالدو فکر کنیم. من تیم خوبی دارم که فقط باید درک کند که قرار نیست بر همه بازی‌ها سوار باشد. ما باید با کمک هم بازی‌های را پیش ببریم. من همیشه نسبت به آینده خوشبینم.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۶/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...