نسخه چاپی

شكست سپاهان از تیم بدون سرمربی

مس در كرمان دست به كار بزرگی زد و در حالی كه بدون سرمربی اخراجی خود به مصاف سپاهان صدرنشین رفته بود با یك گل به برتری دست یافت.

به گزارش نما، دور برگشت لیگ برتر با انجام 6 دیدار آغاز شد و تیمهای مس، صبا، نفت تهران و ذوب آهن حریفان خود را شکست دادند و 2 دیدار به تساوی انجامید.

در کرمان ، مس که امروز قاسمپور سرمربی خود را اخراج کرد در مقابل سپاهان، قهرمان دور رفت قرار گرفت و با تک گل دقیقه 18 غلامرضا عنایتی مهمان خود را با شکست بدرقه کرد. این بازی اولین بازی گردان برای سپاهان بود.

شاگردان دایی در راه آهن میزبان نفت تهران بودند که در نهایت با تک گل دقیقه 65 یعقوب کریمی شکست خوردند.

ذوب آهن بعد از 8 هفته به پیروزی رسید و در اصفهان فجر سپاسی را با گل دقیقه 81 فوفانا از پیش رو برداشت.

صبای قم همانند دور رفت برابر پیکان برد پرگلی را تجربه کرد و میزبانش را 4 بر یک شکست داد تا ویسی یک شکست سنگین و پرگل دیگر در کارنامه اش ثبت شود.

فولاد خوزستان که با شکست سپاهان شانس صدرنشینی داشت برابر داماش گیلان به تساوی 2 - 2 رسید. علیرضا نظیف‌کار در دقیقه 28 برای مهمان گیلانی گلزنی کرد. 30 دقیقه بعد اسماعیل شریفات بازی را به تساوی کشاند. ایوب وادی با گل دقیقه 61 خود فولاد را پیش انداخت اما امین متوسل‌زاده تنها 3 دقیقه بعد دروازه فولاد را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.

ملوان و گهر دورود هم با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند. گل نخست بازی را مازیار زارع در دقیقه 70 به ثمر رساند ولی تقی ناینی 3 دقیقه مانده به پایان وقت قانونی بازی دروازه ملوان را باز کرد تا این مسابقه در انزلی برنده نداشته باشد.

آخرین دیدار امروز (سه‌شنبه) هم پرسپولیس تهران و نفت تهران در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند.

۱۳۹۱/۱۰/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...