نسخه چاپی

پیامك اشتباهی جان یك فرانسوی را از مرگ نجات داد

ارسال اشتباه یك پیامك در فرانسه یك مرد فرانسوی را كه قصد خودكشی داشت، از مرگ نجات داد.

به گزارش نما، فارس به نقل از روزنامه فرانسوی «فیگارو» نوشت: رئیس اداره امنیت عمومی شهر «رن» فرانسه اعلام کرد: «ارسال اشتباه یک پیامک سبب شد که نیروهای آتش‌نشانی و پلیس فرانسه جان مردی را که قصد خودکشی در شهر لیون داشت، از مرگ نجات دهند.»

بر اساس این گزارش، ساعت 19:25 روز دوشنبه، یکی از ساکنان منطقه‌ای در پاریس در تماس تلفنی با رئیس اداره پلیس شهر لیون به وی اعلام کرد که پیامکی را به اشتباه دریافت کرده که در آن یکی از دوستانش از قصد خود برای خودکشی خبر داده است.

پلیس شهر رن بلافاصله با دریافت این اطلاعات و به دست آوردن نام و آدرس فرستنده پیامک، آپارتمان محل زندگی وی در لیون را شناسایی کردند و فورا به آنجا رفتند اما کسی به آنها پاسخ نداد. پلیس سپس به آتش‌‌نشانی خبر داد و مأموران آتش‌نشانی پس از رسیدن به محل از طریق پنجره وارد ساختمان شدند و مرد موردنظر را در حالیکه دو شیشه خالی الکل در کنارش بود و دستانش را بریده بود، یافتند و بلافاصله وی را به بیمارستان منتقل کردند و از مرگ نجات دادند.

افزایش تدابیر ریاضتی در فرانسه و کاهش قدرت خرید شهروندان این کشور از جمله عواملی است که بر روحیه مردم بسیار تأثیر گذاشته و اقشار مختلف فرانسویان را از زندگی ناامید کرده است به گونه‌ای که هر از چند گاهی شاهد وقوع خودکشی در ادارات و سازمان‌های مختلف فرانسه اعم از اداره پست، مخابرات و ... هستیم.

۱۳۹۱/۱۰/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...