نسخه چاپی

بازی با سوریه غیرقابل پیش‌بینی شد/ پرسپولیس مهاجم گلزن می خواهد

عکس خبري -بازي با سوريه غيرقابل پيش‌بيني شد/ پرسپوليس مهاجم گلزن مي خواهد

كارشناس فوتبال دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر سوریه در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر را غیر قابل پیش بینی توصیف كرد و گفت: امیدواریم هماهنگی قبلی ملی‌پوشان به كمك بیاید.


به گزارش نما، پایان رأفت درباره تقابل تیم فوتبال ایران و سوریه در گروه A انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: فکر می‌کنم شرایط تمرین تیم ملی ایران به دلیل ابتلای کادر فنی به کرونا به قدری خاص است که نمی‌توانیم حتی آن را درک کنیم.

وی افزود: نتیجه بازی با سوریه را در چنین شرایطی صرفاً هوش بازیکنان می‌تواند رقم بزند. تیم ملی ایران بازیکنان با تجربه‌ای دارد که در لیگ‌های معتبر اروپایی بازی می‌کنند اما همین ستاره‌ها نیز نیاز به کمترین هماهنگی داشتند که فکر می‌کنم فرصت را از دست دادیم.

کارشناس فوتبال ایران تصریح کرد: سوریه همیشه رقیب سرسختی برای ایران بوده است. دیدار با تیم‌های عربی چالش‌های فنی زیادی را برای ایران به وجود آورده است. تمرکز ذهنی در شرایط فعلی برای ملی‌پوشان ایران بیشترین اهمیت را دارد. اگر آنها بتوانند سوریه را شکست دهند، شرایط بسیار ایده آل برای ادامه بازی‌ها پیدا خواهند کرد.

وی درباره تغییرات به وجود آمده در لیست بازیکنان حریف ایران تأکید کرد: سوریه ساختار فنی کاملاً متفاوتی دارد. آنها یک ماه است تمرینات فشرده و اردوهای بلندمدت برگزار می‌کنند. در چنین شرایطی شک ندارم هماهنگی بین آنها بالاتر از همیشه شده است و این موضوع کار را برای ایران سخت‌تر می‌کند. نقطه قوت تیم ملی ایران، حرفه ای بودن بازیکنانش است که می‌توانند با تجربه‌ای که دارند بهترین تصمیم را در هر لحظه از میدان مسابقه بگیرند.


رأفت خاطرنشان کرد: با وجود کمترین هماهنگی بین بازیکنان ایران خوشبین هستم که آنها می‌توانند سوریه و سپس عراق را شکست دهند. کافی است تمرکز کافی داشته باشند تا به شش امتیاز مهم در عرصه صعود به جام جهانی برسند.

وی در خصوص نبود سردار آزمون به دلیل محرومیت در بازی با سوریه تاکید کرد: سردار یکی از بهترین مهاجمانی است که تا حالا در تیم ملی دیده ایم. او خیلی خوب ضربات نهایی را می‌زند امام ن فکر می‌کنم دغدغه‌ای برای پر کردن جای خالی او نداریم. مهدی طارمی، مهدی قایدی، کریم انصاریفرد خیلی خوب می‌توانند جای او را پر کنند.

رأفت که سابقه پوشیدن تیم پرسپولیس را دارد در مورد عملکرد این تیم در نقل و انتقالات، یادآور شد: احمد نورالهی و محمدحسین کنعانی زادگان بازیکنان تأثیرگذار پرسپولیس بودند که رفتن آنها می‌تواند این تیم را در بازی‌های ابتدای فصل دچار مشکل کند. من فکر می‌کنم خریدهای پرسپولیس جای خالی آنها را پر خواهند کرد اما برای هماهنگی نیاز به زمان دارند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره احتمال جذب کیروش استنلی افزود: او فصل گذشته در سپاهان تنها به کار گرفته نشد که نشان می‌دهد محرم نویدکیا اعتقادی به او نداشت. اما شرایط پرسپولیس متفاوت است و باید دید این بازیکن در چه شرایطی می‌تواند به پرسپولیس بیاید. قطعاً کادر فنی پرسپولیس نیاز به جذب مهاجم را احساس می‌کند و باید این جای خالی پر شود.
منبع: مهر

۱۴۰۰/۶/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...