نسخه چاپی

بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری در كمیسیون امور داخلی كشور

بررسي تقاضاي تحقيق و تفحص از نهاد رياست جمهوري در کميسيون امور داخلي کشور

اعضای كمیسیون امور داخلی كشور و شوراها در مجلس در هفته جاری موضوعات متعددی از جمله تحولات افغانستان و تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری را بررسی می كنند.

به گزارش نما ، اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس در روز یکشنبه 14 شهریورماه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور با حضور کارشناس مرکز پژوهش ها و مراجع ذی ربط را در دستور کار دارند. همچنین تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از سال 1392 و تقاضای تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری نیز در این نشست بررسی می شود.

کارگروه بررسی طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی با حضور نمایندگان پیشنهاد دهنده، کارشناس مرکز پژوهش ها و دستگاه های اجرایی تشکیل جلسه می دهد.

دوشنبه 15 شهریور نیز بررسی طرح و لوایح دستورکار کمیته های تخصصی و بررسی دستور کار کمیته مدیریت بحران در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

سه شنبه 16 شهریور اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تحولات افغانستان و مسائل مرزی را با حضور دستگاه امنیتی، مرزبانی و کارشناسات مرکز پژوهش ها بررسی می کنند همچنین کارگروه بررسی طرح ناظر بر تاسیس و فعالیت سازمان های مردم نهاد ( غیردولتی) با حضور کارشناس مرکز پژوهش ها و دستگاههای اجرایی تشکیل جلسه می دهد.

در روز چهارشنبه 17 شهریور ماه هیات رئیسه کمیسیون و ورسای کمیته های تخصصی نشستی خواهند داشت./

خانه ملت 

۱۴۰۰/۶/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...