نسخه چاپی

عراق حریفی به مراتب دشوارتر از سوریه است/ شرایط تیم ملی عجیب است

عکس خبري -عراق حريفي به مراتب دشوارتر از سوريه است/ شرايط تيم ملي عجيب است

ملی پوش سابق فوتبال گفت: عراق تیمی به مراتب بهتر است از سوریه است و تیم ملی ایران كاری بسیار دشوارتری مقابل این تیم دارد.


به گزارش نما، عباس سرخاب ملی پوش سابق فوتبال ایران اظهار داشت: به جز گلی که از نظر من شانس هم در به ثمر رسیدن آن دخالت داشت، چیز مهم دیگری از تیم ملی مقابل سوریه ندیدیم و فقط نتیجه این بازی دلچسب بود که باعث شد در روز اول مسابقات صدر جدول به تیم ملی ایران اختصاص پیدا کند.

وی بیان داشت: سوریه در این بازی پا به پای تیم ما دوید و جنگید و چه بسا اگر بازیکنان این تیم قدری اعتماد به نفس بیشتر و یا جسارت بیشتری داشتند، بازنده از ورزشگاه آزادی خارج نمی‌شدند.

مهاجم سابق تیم ملی ایران خاطرنشان ساخت: باید از اتفاقات این بازی عبرت بگیریم و با علم به اینکه عراق مثل سوریه نیست و به مراتب از این تیم قدرتمند تر و با انگیزه تر است، با تدابیر بیشتری به این دیدار برویم.

سرخاب با انتقاد از وضعیت عجیب تیم ملی که باعث شد اسکوچیچ و هاشمیان کرونا گرفته و روزهای مهمی را از همراهی کردن تیم ملی بازبمانند گفت: این شرایط واقعاً عجیب، و این از آن اتفاقات نادری است که در همه جای دنیا دیده نمی‌شود. چرا فدراسیون اسکوچیچ را خوب مدیریت نکرد تا مهم‌ترین عضو تیم ملی ایران امروز دچار کرونا باشد و قادر به همراهی تیم ملی نباشد. اگر ما در بازی با عراق امتیازاتی از دست بدهیم قطعاً یکی از عواملش همین دوری اسکوچیچ از تیم ملی است.

کارشناس فوتبال با بیان این موضوع که عراقی‌ها حتی انگیزه صعود به جام جهانی هم دارند، اضافه کرد: فوتبال عراق در گذشته هم از فوتبال‌های مطرح و مدعی آسیا بوده و نباید این واقعیت را نادیده بگیریم که آنها امروز رشد چشمگیری هم داشته‌اند. عراقی‌ها حالا داعیه حضور در جام جهانی را در سر دارند و قطعاً حریف سختی برای ما هستند.

ملی پوش اسبق ایران بیان داشت: در دور مقدماتی این بازی‌ها یک بار مقابل عراق شکست خوردیم و یک بار هم این تیم را شکست داده‌ایم. اما امروز شرایط هر دو تیم متفاوت است و این بازی شرایط خاص خودش را دارد. کار مدافعان و دروازه‌بان تیم ایران در این بازی بسیار مهم است. از آنجایی که ایران تنها تیم پیروزی روز اول بوده، در بازی دوم برای ما شکست نخوردن در اولویت قرار می‌گیرد و حتی مساوی هم برای ما حکم پیروزی است. البته این را نمی‌گویم که برای کسب مساوی در این بازی به میدان برویم. بلکه نظر من این است که باید با ترمیم نقاط ضعفی که در بازی اول به چشم آمد، در این بازی تفکرات و تدابیر تهاجمی بیشتری داشته باشیم.

وی با مهم دانستن امتیازات این بازی بیان داشت: طبیعی است که ما اولین پیروزی را در روز اول بازی‌ها در خانه به دست آورده‌ایم و اگر در این بازی خارج از خانه هم پیروز شویم، قدم مهمی را در راه صعود به جام جهانی برداشته‌ایم و برای همین پیروزی در این بازی اهمیت خیلی زیادی دارد.
منبع: مهر

۱۴۰۰/۶/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...