نسخه چاپی

عسگراولادی دبیركل جبهه پیروان ماند

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره نتیجه جلسه امروز عصر شورای مركزی جبهه پیروان ، گفت: روز پنجشنبه میزگرد انتخاباتی با حضور باهنر و بادامچیان برگزار می شود.

به گزارش نما، سیدکمال‌الدین سجادی در گفتگو با مهر، با اشاره به جلسه امروز عصر اعضای شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: در این جلسه حبیب‌الله عسگر‌اولادی بار دیگر به عنوان دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری انتخاب شد.

سجادی همچنین از انتخاب خود به عنوان سخنگوی جبهه پیروان خبر داد و گفت: محمدرضا باهنر به عنوان نایب رییس اول و منوچهر متکی به عنوان نایب رییس دوم و محسن کوهکن نیز به عنوان رییس واحد سیاسی در این جلسه انتخاب شدند.

سخنگوی جبهه پیروان، افزود: مقصودپیشه، عضو جامعه اسلامی کارمندان به عنوان بازرس اصلی، خانم خان‌محمدزاده دبیر کل جمعیت پیروان حضرت زهرا(س) به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

سجادی همچنین با اشاره به برگزاری همایش سراسری جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: آیت‌الله موحدی کرمانی خطیب موقت نماز جمعه تهران و دبیرکل جبهه پیروان از سخنران این همایش خواهند بود.

وی با بیان اینکه در همایش روز پنجشنبه میزگرد انتخاباتی با حضور باهنر و بادامچیان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این میزگرد به صورت پرسش و پاسخ یا دبیران استانی گروهها و تشکل های عضو جبهه برگزار خواهد شد.

۱۳۹۱/۱۰/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...