نسخه چاپی

خشم دایی در كنفرانس خبری

عکس خبري -خشم دايي در کنفرانس خبري

دایی در واكنش به سوال خبرنگاری كه پرسید «افرادی روی سكوها حضور داشتند كه با بازیكنان راه‌آهن دستوری صحبت می‌كردند و به جای سرمربی نكات فنی را به آنها گوشزد می‌كردند» به شدت عصبانی شد و گفت: این چه حرفی است كه می‌زنید، من نمی‌توانم بگویم تماشاگران چه چیزی بگویند و چه كاری انجام دهند.

به گزارش نما به نقل از فارس، علی دایی پس از شکست یک بر صفر راه‌آهن مقابل نفت تهران در هفته هجدهم لیگ برتر عنوان کرد: فکر کنم بازی در نیمه اول متعادل بود به غیر از پنالتی که ما متاسفانه نتوانستیم به گل تبدیل کنیم اتفاق خاص دیگری رخ نداد. اگر پنالتی ما تبدیل به گل می‌شد روند بازی تغییر می‌کرد.

وی ادامه داد: پس از اینکه در نتیجه‌گیری موفق نبودیم روحیه بازیکنان پایین آمد و نتوانستند بازی خود را ارائه دهند.

سرمربی راه‌آهن با اشاره به اینکه در نیمه دوم شاگردانش تیم برتر زمین بودند، افزود: نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار گرفتیم و برتر ظاهر شدیم اما در یک موقعیتی گل خوردیم که در چند سال اخیر چنین صحنه‌ای را ندیده بودم. گل بدی را دریافت کردیم و سه امتیاز را به نفت تقدیم کردیم.

دایی در واکنش به سوال خبرنگاری که پرسید «افرادی روی سکوها حضور داشتند که با بازیکنان راه‌آهن دستوری صحبت می‌کردند و به جای سرمربی نکات فنی را به آنها گوشزد می‌کردند» به شدت عصبانی شد و گفت: این چه حرفی است که می‌زنید، من نمی‌توانم بگویم تماشاگران چه چیزی بگویند و چه کاری انجام دهند. این از آن دست سؤالات خنده‌داری بود که پرسیدید. شاید در خبرگزاری که کار می‌کنید زیاد بر شما داد و فریاد می‌زنند که فکر می‌کنید باید با تماشاگران هم داد و فریاد کنیم.

وی افزود: نمی‌توانیم با تماشاگری برخورد کنیم. این بر عهده کسانی است که در بیرون حضور دارند، وظیفه سرمربی نیست. از بیرون نباید اجازه دهند چنین کاری انجام دهند. ما کار خودمان را می‌کنیم.

سرمربی راه‌آهن درباره جذب بازیکنان خاطرنشان کرد: متاسفانه بازیکنان ما خیلی دیر به ما ملحق شدند و در یکی دو جلسه تمرین بیشتر حضور نداشتند. با وجودی که اولین بازی نیم‌فصل دوم را واگذار کردیم در ادامه می‌توانستیم بهتر از نیم‌فصل اول باشیم. نقاط ضعف را پوشش خواهیم داد و هماهنگ‌تر از گذشته کار می‌کنیم. حداکثر استفاده از بازیکنان جدید را خواهیم برد.

۱۳۹۱/۱۰/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...