نسخه چاپی

عقیلی: مشكلی با كی‌روش ندارم

عکس خبري -عقيلي: مشکلي با کي‌روش ندارم

مدافع تیم فوتبال القطر گفت: مشكلی با كی‌روش ندارم و به نظرش برای دعوت نشدنم به تیم ملی احترام می‌گذارم.

به گزارش نما به نقل از فارس، هادی عقیلی که یکی از تماشاگران ویژه پرسپولیس و نفت آبادان است، بین دو نیمه در جمع خبرنگاران گفت:‌ لیگ قطر تعطیل است و تیم‌ها خودشان را برای بازی خیلج‌فارس آماده می‌کنند، من هم دلم برای فوتبال ایران تنگ شده بود و به ورزشگاه آزادی آمدم.

وی در مورد صحبت‌هایش با مارکار آقاجانیان گفت: بعد از چند وقت او را دیدم و با او صحبت کردم. در مورد تیم ملی حرف نزدیم.

عقیلی در مورد حمایت برخی از مربیان مثل مایلی‌کهن از او گفت: مایلی‌کهن لطف داشت اما من حرفی برای دعوت شدنم ندارم. من به تیم ملی دعوت نشده‌ام و به نظر کی‌روش احترام می‌‌گذارم و مشکلی هم با کی‌روش ندارم.

وی در مورد علت حضورش در فوتبال قطر گفت: می‌خواستم یک فصل خارج بازی کنم، البته هر بازیکنی دوست دارد در اروپا بازی کند. من هم از این قاعده مستثنی نیستم. ولی برایم شرایط قطر فراهم بود.

عقیلی در مورد شانس قطر و صعود به جام جهانی گفت:‌ آنها امیدوار شده‌اند و هر کاری می‌کنند تا سوم شوند، تنها راه صعود ما این است که قطر را در قطر شکست دهیم.

عقیلی در مورد تبانی با قطری‌ها و اینکه برخی به ایران و قطر اطلاعات می‌دهند، گفت:‌ پرسیدن این سؤال شأن ما را پایین می‌آورد، حتی طرح چنین سؤالی کلاس خبرنگار را پایین می‌آورد. اینکه کره را در تهران می‌بریم یعنی از کره خبر آورده‌اند؟

وی در مورد مذاکره با سپاهان برای حضور در نیم‌فصل گفت: با سپاهان مذاکراتی داشتم اما قسمت نشد که به فوتبال ایران برگردم.

۱۳۹۱/۱۰/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...