نسخه چاپی

سود مالی هنگفت رونالدو از رفتن به منچستریونایتد با معافیت مالیاتی

عکس خبري -سود مالي هنگفت رونالدو از رفتن به منچستريونايتد با معافيت مالياتي

ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد، نه تنها از جنبه ورزشی بلكه از نظر مالی هم از بازگشت به این تیم سود می‌برد.


به گزارش نما، نشریه «سوله ۲۴ اوره»، یکی از نشریات اقتصادی معروف ایتالیا در گزارشی نوشته است که زمانبندی کریستیانو رونالدو برای ترک یوونتوس و بازگشت به منچستریونایتد، او را شامل معافیت مالی می‌کند که باعث می‌شود میلیون‌ها یورو از درآمدش را ذخیره کند.

رونالدو که یک سال دیگر با یوونتوس قرارداد داشت، با وجود انجام یک بازی برای این تیم در فصل جدید، به تیم سابقش برگشت و اکنون مشخص شده است که این جابجایی برای او منافعی زیادی دارد.

رونالدو سال ۲۰۱۸ که از رئال مادرید به یوونتوس پیوست، از یک مصوبه دولت جنتیلونی بهره‌مند شد که به موجب آن پرداخت مالیات بردرآمد خارجی‌های مقیم ایتالیا از منابع خارجی از جمله تمام قراردادهای اسپانسری را به تنها ۱۰۰ هزار یورو در سال محدود می‌کرد. با این حال ظاهراً معافیت‌های مالیاتی برای درآمدهای خارجی رونالدو در انگلیس حتی بیشتر از ایتالیا است.

طبق مصوبه دولت انگلیس موسوم به «ساکنین فاقد اقامت دائمی» رونالدو تا ۷ سال مجبور نیست هیچ مالیاتی بابت درآمدهای خارجی‌اش بپردازد. این مصوبه مشمول افرادی می‌شود که در بریتانیا زندگی و کار می‌کنند اما طبق قوانین بریتانیا خانه دائمی آنها در کشوری دیگر است.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۶/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...