نسخه چاپی

حواشی پیش ازدیدار آلومینیوم و استقلال

در حالی كه بلیت فروشی دیدار دو تیم آلومینیوم المهدی و استقلال تهران از دیروز در چهار محل اداره كل ورزش و جوانان، ورزشگاه تختی، ورزشگاه خلیج فارس و باشگاه آلومینیوم المهدی آغاز شده بود، صبح امروز نیز بلیت فروشی در مقابل ورزشگاه خلیج فارس ادامه دارد.

به گزارش نما، طبق اعلام مسوولان هیئت فوتبال استان هرمزگان روز گذشته 12 هزار قطعه بلیت به فروش رفته و صبح امروز 6 هزار قطعه دیگر به فروش خواهد رفت که در حال حاضر در مقابل درب ورزشگاه صف طویلی برای خرید بلیت تشکیل شده است.

همچنین درب ورزشگاه از ساعت 8 صبح باز شد و هواداران وارد ورزشگاه می شوند، این درحالی است که دیشب تعداد 100 هوادار که از شهرستان های اطراف بندرعباس مقابل درب ورزشگاه حاضر شده بودند در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با گلایه از خریدن بلیت 3 هزار تومانی به قیمت 15 تا 20 هزار تومان، از عدم برخورد با بازار سیاه انتقاد می کردند.

به گزارش ایسنا، برخی تماشاگران که روز گذشته بلیت به رنگ آبی تهیه کرده اند برای ورود به ورزشگاه با ممانعت مأموران نیروی انتظامی مواجه شده اند، زیرا رنگ بلیت این دیدار با سایر دیدارها تفاوت دارد و به رنگ طوسی بوده و همین امر موجب اعتراض بسیاری از هوادارانی شده که به نوعی سرشان کلاه رفته است!

دیدار دو تیم آلومینیوم المهدی و استقلال تهران که قرار است از ساعت 15 برگزار شود با توجه به درخواست شبکه سوم سیما در ساعت 15:15 آغاز می شود.

به گزارش ایسنا، در جلسه هماهنگی که دیشب با حضور حکمت شعار (نماینده فدراسیون) و سرپرستان دو تیم برگزار شد، قرار بر حرکت تیم ها رأس ساعت 13 از درب هتل و حرکت به سمت ورزشگاه شد. لباس تیم استقلال تهران در این دیدار آبی و تیم آلومینیوم هرمزگان زرد است.

همچنین عصر روز گذشته تیم استقلال که قرار بود از ساعت 17 به تمرین در ورزشگاه تختی بپردازد به علت ازدحام هواداران مقابل درب ورزشگاه در ساعت 18 تمرین خود را آغاز کرد. این درحالی بود که تمام 2500 سکوی ورزشگاه تختی مملو از تماشاگر بود که به دو جبهه هوادار استقلال و مخالفین این تیم تبدیل شده بود.

اما این پایان کار نبود و شب گذشته در داخل هتل هرمز نیز هواداران برای گرفتن عکس یادگاری حضور یافته بودند اما با برخورد نامناسب برخی از بازیکنان استقلال مواجه شدند.

۱۳۹۱/۱۰/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...