نسخه چاپی

زلاتان: هر وقت مردم بگویند كاری از دستم برنمی‌آید بیشتر انگیزه می‌گیرم/ تابستان می‌خواستم بازنشسته شوم

عکس خبري -زلاتان: هر وقت مردم بگويند کاري از دستم برنمي‌آيد بيشتر انگيزه مي‌گيرم/ تابستان مي‌خواستم بازنشسته شوم

فوق‌ستاره سوئدی تیم فوتبال میلان خود را همسطح دو فوق‌ ستاره حال حاضر فوتبال جهان می‌داند كه روی هم رفته ۱۱ توپ طلا را از آن خود كرده‌اند.


به گزارش نما، زلاتان ابراهیموویچ که از او به عنوان یکی از بهترین و موفق‌ترین فوتبالیست‌های نسل خودش یاد شده است، در ۲۲ سال دوران حرفه‌ای‌اش در هفت کشور مختلف فوتبال بازی کرده و سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های مالمو، آژاکس، یوونتوس، اینتر، بارسلونا، میلان، پاری‌سن‌ژرمن، منچستریونایتد و لس‌آنجلس گلکسی را دارد، اما هیچگاه موفق به کسب جایزه توپ طلا نشده که هر سال توسط مجله «فرانس فوتبال» به بهترین بازیکن سال اهدا می‌شود.

ایبرای ۳۹ ساله در گفت‌وگو با «فرانس فوتبال» در مواجهه با پرسشی درباره نظرش در خصوص لیونل مسی و کریستیانو رونالدو که روی هم رفته ۱۱ توپ طلا را از آن خود کرده‌اند، گفت: اگر شما در مورد ویژگی‌های ذاتی صحبت می‌کنید، من چیزی کمتر از آنها ندارم. اگر به جام‌ها نگاه کنید، بله من تاکتون قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه نکرده‌ام.

وی افزود: نمی‌دانم شما چطور برنده توپ طلا را محاسبه می‌کنید. من اما وسواسی برای بردن توپ طلا ندارم چون وقتی شما به صورت گروهی کارتان را به خوبی انجام دهید، افتخارات انفرادی هم خود به خود می‌آیند. دستاوردهای انفرادی نمی‌توانند خوب باشند، اگر کار گروهی خوب نباشد.

ستاره سوئدی میلان تصریح کرد: آیا من توپ طلا را کم دارم؟ نه، این توپ طلا است که من را کم دارد! از نظر عمقی، فکر می‌کنم بهترین در جهان هستم. به نظرم مقایسه بازیکنان با یکدیگر اهمیتی ندارد.

ابراهیموویچ در تکمیل صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: همه در نسل خود بازی کرده‌اند، با هم‌تیمی‌های مختلف. مقایسه کردن بازیکنان با یکدیگر دشوار است. من فکر می‌کنم هر کس داستان خود را دارد و باید با آن روبه‌رو شود.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۶/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...