نسخه چاپی

تصمیم عجیب نایب قهرمان المپیك؛ علی داودی مدال جهانی نمی‌خواهد!

عکس خبري -تصميم عجيب نايب قهرمان المپيک؛ علي داودي مدال جهاني نمي‌خواهد!

علی داودی درحالی به كادرفنی اعلام كرده قصد شركت در مسابقات جهانی را ندارد كه با توجه به سن و سابقه‌اش، كم ارزش دانستن مدال جهانی از سوی او به نظر عجیب می‌آید.


به گزارش نما، علی داودی یکی از دو وزنه‌بردار ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو بود که موفق شد بعد از لاشا تالاخادزه گرجستانی، مدال نقره دسته فوق سنگین را از آن خود کند.

درحالیکه او می‌توانست در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ یک مدال جهانی به کارنامه‌اش اضافه کند اما به کادرفنی اعلام کرده که قصد شرکت در این رقابت‌ها را ندارد.

این تصمیم عجیبی است که از سوی داودی جوان اتخاذ شده، وزنه برداری که حریف بسیار باانگیزه و قدرتمندی چون تالاخادزه را با جاه طلبی بسیار و انگیزه‌های تمام ناشدنی بالاتر از خود می‌بیند و قطعا برای نزدیک شدن به این حریف باید تلاش بسیاری داشته باشد.

اما او بعد از نقره المپیک، درحالی که فاصله نسبتا مناسبی تا جهانی ازبکستان وجود دارد، نمی‌خواهد در این رقابت‌ها شرکت کند.

این در حالی است که از میان ۴ مدال آور کشتی در بازی‌های المپیک، همه آنها قصد شرکت در جهانی و افزایش مدال‌های شان را دارند و این درشرایطی است که فاصله برگزاری المپیک تا جهانی کشتی دو ماه کمتر از فاصله‌ای است که وزنه برداران از المپیک تا جهانی دارند.

مسابقات جهانی کشتی ۱۰ تا ١٨ مهرماه در نروژ و پیکارهای جهانی وزنه برداری ۱۶ تا ۲۶ آذر در ازبکستان برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۶/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...