نسخه چاپی

تزریق دوز دوم واكسن كارگران میادین میوه و تره بار آغاز شد

عکس خبري -تزريق دوز دوم واکسن کارگران ميادين ميوه و تره بار آغاز شد

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: از صبح شنبه بیستم شهریور، تزریق دوز دوم واكسن كارگران میادین میوه و تره بار آغاز شد.


به گزارش نما، سید سعید راد با اشاره به مراجعه گسترده شهروندان به ۲۶۱ میدان و بازار میوه و تره بار، افزود: به منظور کاهش احتمال ابتلاء و انتقال بیماری کووید ۱۹، انجام واکسیناسیون کارگران این مراکز از اهمیت و ضرورت ویژه‌ای برخوردار است.

وی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران را در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا سازمان پیشگام دانست و تأکید کرد: ارائه بی وقفه خدمات به شهروندان در طول سال با کمترین میزان تعطیلات، با وجود ویروس کرونا و خطر ابتلاء به آن، کارگران این سازمان را در صف اول خدمت‌رسانی قرار داده است.

راد با تأکید بر اینکه حفظ سلامتی و جان شهروندان و کارکنان و کارگران سازمان مدیریت میادین یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران است، اظهار کرد: با وجود تمامی مسائل و مشکلات، بر اساس تدابیر و تمهیداتی که اتخاذ و اجرا کردیم، موفق شدیم تا جای ممکن ارزاق و مایحتاج مورد نیاز شهروندان را با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب، تأمین و عرضه نمائیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با درخواست از عموم شهروندان برای رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک و دستکش و حفظ فاصله فیزیکی با دیگران هنگام مراجعه به میادین و بازارهای میوه و تره بار، خاطرنشان کرد: این سازمان، اقدامات پیشگیرانه‌ای برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا را در این مراکز انجام داده و انتظار ما از شهروندان عزیز، همراهی و همکاری بیش از پیش برای عبور از این روزهای دشوار است.
منبع: مهر

۱۴۰۰/۶/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...