نسخه چاپی

شكایت فرزندان آیت‌الله‌هاشمی از رسایی

وكیل خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از شكایت فرزندان این خانواده - علاوه بر شكایت دادستانی تهران - علیه حجت‌الاسلام «حمید رسایی» در دادسرای ویژه روحانیت خبر داد.

به گزارش نما، سیدمحمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره افزود: یاسر، مهدی، فاطمه و محسن از فرزندان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی علیه حمید رسایی، نماینده مجلس شورای اسلامی در دادسرای ویژه روحانیت شکایت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این شکایت سه‌شنبه هفته گذشته در دادسرای ویژه روحانیت ثبت شده است،‌ گفت: در دادسرا از شکات توضیحات لازم را خواسته‌اند و فکر می‌کنم تا 10 روز آینده حمید رسایی به دادسرا احضار شود.

دادستانی تهران نیز روز پنج‌شنبه گذشته با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که حمید رسایی، نماینده‌ی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور روز سه‌شنبه 28 /9 /1391 در صحن علنی، درباره‌ی عملکرد قوه قضاییه در پرونده‌ی اتهامی مهدی هاشمی مطالبی بیان کرده که برخی از آن‌ها خلاف واقع و کذب است.

در بند پایانی این بیانیه تاکید شده بود که با عنایت به مجرمانه بودن برخی اظهارات آقای رسایی، دادستانی تهران مراتب را جهت رسیدگی به دادستان محترم ویژه روحانیت اعلام کرده است.

۱۳۹۱/۱۰/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...