نسخه چاپی

چرا واكسیناسیون در دولت جدید سرعت گرفت؟

بازی سیاسی جریان اصلاح طلب با جان مردم!

عکس خبري -بازي سياسي جريان اصلاح طلب  با جان مردم!

سرعت یافتن واكسیناسیون در كشور به مذاق برخی از جریان های سیاسی خوش نیامده و باعث شده تا رسانه های متعلق به آنها یا این خبر خوب و امیدوار كننده را سانسور كنند یا همچون روزنامه ی آفتاب یزد با ادعاهای واهی به تطهیر چهره ی دولت قبل بپردازند

تزریق واکسن کرونا در روزهای گذشته رشد قابل توجهی نسبت به دولت گذشته داشته است به گونه ای که در زمان 7 ماهه دولت روحانی تنها 26/6 میلیون واکسن به کشور وارد شد در حالی که در دو هفته فعالیت آقای رئيسی، بیش از 18 میلیون دُز واکسن کرونا وارد کشور شده است.
اما سرعت یافتن واکسیناسیون در کشور به مذاق برخی از جریان های سیاسی خوش نیامده و باعث شده تا رسانه های متعلق به آنها یا این خبر خوب و امیدوار کننده را سانسور کنند یا همچون روزنامه ی آفتاب یزد با ادعاهای واهی به تطهیر چهره ی دولت قبل بپردازند و مدعی شوند که دست‌هایی در داخل کشور مانع موفقیت دولت روحانی در امر واکسیناسیون شدند و همان‌ها امروز علت موفقیت دولت رئیسی هستند.
این ادعا در حالی مطرح می شود که دولت روحانی تحریم ها و عدم پذیرش fatf از سوی کشورمان را بزرگترین مانع برای واردات واکسن خواند و نه موانع و دلایل داخلی.
علی ربیعی و علی مطهری و به طور غیرمستقیم حسن روحانی در دی ماه سال گذشته اعلام کردند که: عدم واردات واکسن به دلیل نپیوستن به FATF است.
بهانه ی تحریم ونپیوستن به FATF در حالی از سوی دولت مطرح می شد که در دوره دو هفته ای آقای رئیسی هم این موانع وجود داشته است اما دولت توانست با وجود همین موانع و تحریم ها در مدت زمان بسیار کوتاهی میلیون ها دوز واکسن وارد کند علت آن هم این است که هیچ منعی برای واردات واکسن از کشورهای غیرمتخاصم وجود نداشته و ندارد اما دولت روحانی هیچ اقدام موثری برای واردات واکسن انجام نداد
رئیس هلال احمر درباره واردات واکسن در هفته‌های اخیر گفته است که این موضوع حاصل گفتگوی تلفنی آیت‌الله رئیسی با رئیس جمهور چین بوده است. عملی که در دولت قبل به آن اهمیت داده نشده و اساسا دغدغه‌ای برای واکسیناسیون مردم و کنترل بیماری کرونا در دولت پیشین وجود نداشته است.
این یک واقعیت است که جریان اصلاح طلب در زمان هایی که جوابی برای عملکرد خود ندارد از شانتاژهای رسانه ای بهره می گیرد و به شگرد «کی بود، کی بود، من نبودم» پناه می برد
و به جای عذر تقصیر بابت بی‌عملی و ناتوانی خود، همواره به دنبال یافتن مقصر بیرونی است تنها با این نوع نگاه است که می توان مشکلات به وجود آمده در کشور را به گردن تحریم ها انداخت و وارد نکردن واکسن را به عوامل داخلی گره زد!
این جریان هیچ هدفی جز فریب افکار عمومی ندارند تا بتوانند بر عملکرد ضعیف دولت مطبوعش سرپوش گذاشته و سرمایه اجتماعی‌برباد رفته اش را بازسازی کند

۱۴۰۰/۶/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...