نسخه چاپی

ثبت نام ۵ هزار دانشجوی علوم پزشكی به عنوان واكسیناتور داوطلب

عکس خبري -ثبت نام ? هزار دانشجوي علوم پزشکي به عنوان واکسيناتور داوطلب

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به راه‌اندازی سامانه ثبت نام دانشجویان داوطلب با عنوان مجاهدین واكسیناسیون گفت: تاكنون بیش از ۵ هزار نفر دانشجو در این سامانه ثبت نام كردند.


به گزارش نمابه نقل از وزارت بهداشت، دکتر سیماسادات لاری، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی نامه‌هایی جداگانه به رؤسا و سرپرستان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، بر لزوم بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت دانشجویان علوم پزشکی در تسریع امر واکسیناسیون عمومی تاکید کرد.

در این نامه آمده است:

«در پی واکسیناسیون عمومی کرونا در کشور و نیاز مبرم کادر بهداشتی و درمانی به یاری و مشارکت همه جانبه در این زمینه و با توجه به تاکید مقام عالی وزارت مبنی بر بهره‌مندی از ظرفیت دانشجویان در راستای تسهیل و تسریع واکسیناسییون عمومی کرونا، معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت اقدام به راه‌اندازی سامانه جهت ثبت نام دانشجویان داوطلب همکاری با عنوان مجاهدین واکسیناسیون کرده است.

تاکنون فراتر از ۵ هزار نفر دانشجو در این سامانه ثبت نام کرده‌اند و بدین منظور لیست داوطلبانی که در سامانه مربوطه ثبت نام کرده‌اند، براساس استان محل سکونت فعلی و دانشگاه محل تحصیل جهت بهره‌مندی آن دانشگاه از خدمات داوطلبانه دانشجویان از طریق سامانه به نشانی kanoonf.behdasht.gov.ir در اختیار معاونت فرهنگی و دانشجویی قرار گرفت.

لازم است از ظرفیت دانشجویان علوم پزشکی در تسریع امر واکسیناسیون عمومی بهره مندی بیشتری صورت گیرد.»

۱۴۰۰/۶/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...