نسخه چاپی

كومان: از بخشی از حرف‌های لاپورتا خوشم نیامد/ به لطف من بارسلونا آینده روشنی دارد

عکس خبري -كومان: از بخشي از حرف‌هاي لاپورتا خوشم نيامد/ به لطف من بارسلونا آينده روشني دارد

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در اظهارات خود درباره رابطه‌اش با رئیس باشگاه تعارف را كنار گذاشت.

به گزارش نما، رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در یک گفت‌وگوی تلویزیونی جدید با شبکه NOS هلند، اظهاراتی را درباره خوان لاپورتا، سرمربی باشگاه مطرح کرد که احتمالاً به مذاق مرد کاتالان خوش نخواهد آمد.

کومان که تا پایان فصل جاری با بارسلونا قرارداد دارد و در همین فصل جاری هم قطعی نبود که هدایت تیم به او سپرده شود، تأکید کرد که رابطه‌اش با لاپورتا نسبت به روزهای نخست آغاز دوره ریاست او بهتر شده اما در عین حال اعتراف کرد که از حرف‌های رئیس‌اش درباره قرارداد مربی هلندی و عملکرد او در تیم خوشش نیامده است.

کومان گفت: رابطه‌ام با لاپورتا بهتر است اما هفته گذشته اتفاقی افتاد که به نظر من چندان جالب نبود. برداشت من حرف‌های او اینگونه بود که سرمربی برای هدایت تیم اختیار لازم را ندارد. او خیلی حرف زد و در مورد حرف‌هایش چندان عاقلانه نبود. چنین حرف‌هایی را می‌توانست در یک گفت‌وگوی خصوصی بین خودمان مطرح کند. من دوست دارم که رئیس باشگاه پیگیر و متعهد باشد و از اعضای باشگاه درباره وظایف‌شان سؤال کند اما به نظر من لزومی ندارد که این چیزها رسانه‌ای شود. این هم همان مشکلی بود که من داشتم.

کومان اما در ادامه مصاحبه‌اش گفت که با تمام اتفاقاتی که در طول تابستان سال جاری رخ داده، از وضعیت فعلی باشگاه و عملکرد لاپورتا راضی است. او گفت: همه چیز توسط رئیس آغاز شد و من الان این احساس را دارم که همه اعضای باشگاه کاملاً حامی من هستند؛ از بازیکنان گرفته تا مدیران و سایر کارمندان.

سرمربی سابق تیم ملی هلند تنها تا پایان فصل جاری با بارسلونا قرارداد دارد اما او می‌گوید که می‌خواهد بعد از آن هم به کارش ادامه دهد. وی تأکید کرد: من آماده ادامه دادن به کارم هستم. الان هم به نظرم همه چیز دارد برایم برایم خوب پیش می‌رود. به لطف من، این باشگاه آینده روشنی دارد.

با توجه به بدهی‌های سنگین و کاهش منابع درآمدی بارسلونا، قدرت مالی این باشگاه برای رقابت با تیم‌هایی مانند منچسترسیتی و چلسی کاهش چشمگیری داشته است.

کومان در این خصوص هم عنوان کرد: به نظرم بارسلونا دو سال زمان نیاز دارد تا بتواند بار دیگر با تیم‌هایی مانند منچسترسیتی یا چلسی رقابت کند. باید قبول کنیم که الان نمی‌توانیم یکسری کارها را می‌بایست انجام دهیم. الان زمان جوانان تیم است. باید به آنها اعتماد کرد و فرصت داد. از نظر ورزشی هم بارسلونا همیشه در طول تاریخ از اعتماد به بازیکنان جوانش نتیجه گرفته است اما الان سؤال این است که آیا بارسلونا می‌تواند دوباره به سطحی برگردد که قهرنان اروپا و برای سال‌های متوالی بهترین تیم اسپانیا باشد که به نظر من در مقطع فعلی جوابش منفی است.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۶/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...