نسخه چاپی

تجمع بزرگ ۹ دی با حضور آیت‌الله مصباح‌

معاون امور استان‌ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: روز شنبه ۹ دی تجمع بزرگ حوزویان با فراخوان مراكز حوزوی در مدرسه فیضیه با سخنرانی حضرت آیت‌الله مصباح یزدی برگزار می‌شود.

به گزارش نما، نصرت‌الله لطفی معاون امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است و در این راستا برنامه‌هایی در استان‌ها و شهرستان‌ها برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه از دوماه قبل ابلاغیه‌ای را به استان‌ها دادیم و بر این اساس ستادهایی در همه استان‌ها و شهرستان‌های تابعه تشکیل شد، افزود: این ستادها با هماهنگی مقامات محلی، ائمه جمعه، شخصیت‌های حوزوی و فرمانداران شکل گرفت.

معاون امور استان‌ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: در همین راستا بخشی از اقدامات متمرکز کشوری‌ است که از همین‌جا با همکارانمان از طریق مرکز مدیریت می‌شود و بخشی نیز تصمیمات و اقدامات اجرایی محلی است؛ از روز جمعه ۸ دی‌ماه هماهنگی با ستادهای نماز جمعه و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام شده و سخنرانانی به همه استان‌ها و شهرستان‌ها دعوت شدند که غالباً از تهران اعزام می‌شوند که به‌عنوان سخنرانان قبل از خطبه مطالبی را بیان می‌کنند.

لطفی همچنین به برگزاری نشست‌هایی با محوریت حماسه ۹ دی، ریشه‌یابی فتنه سال ۸۸ و واکسینه کردن جامعه در آستانه انتخابات حساس پیش‌رو با حضور قشرهای مختلف بسیجیان، فرهنگیان، دانشجویان در این نشست‌ها اشاره کرد.

وی با بیان اینکه مبلغینی را به روستاها اعزام خواهیم کرد و مبانی ۹ دی توسط مبلغین به روستاها و بخش‌ها انجام می‌شود، گفت: در استان قم هم ۹ دی و هم ۱۹ دی وجود دارد و مقام معظم رهبری از یوم الله ۱۹ دی نیز به‌عنوان روز بصیرت مردم قم نام بردند.

معاون امور استان‌ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تأکید بر اینکه بر ‌همین اساس در دهه بصیرت فعالیت‌هایی صورت خواهد گرفت، افزود: یک بخش ملی که بازتاب ملی هم خواهد داشت این است که روز شنبه ۹ دی تجمع بزرگ حوزویان با فراخوان مراکز حوزوی در مدرسه فیضیه با سخنرانی حضرت آیت الله مصباح یزدی برگزار می‌شود.

۱۳۹۱/۱۰/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...