نسخه چاپی

شناسایی ۳۰ میلیارد ریال كالای قاچاق و احتكاری

شناسايي ?? ميليارد ريال کالاي قاچاق و احتکاري

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از كشف ۳۰ میلیارد ریال مواد غذایی قاچاق و تقلبی در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش نما ،علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ بیان داشت: در پی بازرسی از انبار‌های کالا در محدوده خیابان هرندی، ماموران این پلیس موفق شدند یک انبار دپوی مواد غذایی قاچاق را شناسایی کنند.


وی اضافه کرد: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت که مالک انبار مقادیر فراوانی از مواد غذایی قاچاق فاقد بارنامه و مجوز‌های گمرکی را در این مکان جمع آوری کرده است. ولی در بررسی‌های بیشتر مشخص شد تعدادی از روغن‌های موجود در انبار تقلبی بوده و مالک انبار، روغن‌های معمولی را پس از بسته بندی به نام شرکت‌های برند خارجی به بازار مصرف عرضه می‌کند.



رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران به هماهنگی‌های قضائی و دستگیری یک متهم در این رابطه اشاره کرد و ابراز داشت: در این عملیات ۱۳ هزار و ۹۶۸ عدد نوشیدنی، ۲ هزار لیتر روغن زیتون، ۲۶ هزار و ۵۰۰ عدد نسکافه، ۴ هزار و ۱۷۶ عدد بیسکویت، ۱۸۰ کیلو کره بادام زمینی، ۲۲۵ عدد اسپری روغن زیتون، ۱۰۰ کیلو غذای حیوانات فاقد مجوز‌های قانونی به همراه ۲۰ هزار و ۷۵ لیتر روغن تقلبی به همراه بطری‌های خالی کشف شد.


این مقام انتظامی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی این اموال را ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند و کلیه اموال کشف شده در اختیار سازمان سازمان جمع آوری اموال تملیکی قرار گرفت و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

میزان

۱۴۰۰/۶/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...